Gå til innhold

Se 45 minutter med Starfield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev (26 minutter siden):

Grafikken ser grei ut, men gameplay ser ganske dårlig ut.

Ser ut som fallout 4 bare i verdensrommet.

Du mener No mans sky, ikke fallout 4, for der er det veldig få likheter. No mans sky derimot..... 70% likhet

Men No mans sky er jo et veldig bra spill så dette kan også bli bra. 

Det skal bli spennende å prøve, en grunn til å ta fram xboxen fra skapet den står i.

 

Lenke til kommentar

Det er mulig det vil komme en 1080p-1440p 60FPS modus på XBSX etter lansering, eller 40FPS modus for oss med 120Hz og/eller VRR TV.

Med mindre CPU'en er så stresset til tider at hverken stabil 60 eller 40FPS er mulig. Jeg ville likevel likt å ha muligheten til ulåst framrate.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr. Pants skrev (3 timer siden):

Ser ikke på 30FPS som et stort problem med mindre det er et spill som krever raske reflekser.

Foretrekker 60FPS, men 30FPS er ikke en dealbreaker etter min mening. Så lenge det er en stabil 30FPS, vel å merke...

Enkelte spill har enorm input latency på 30fps (Cyberpunk 2077 f.eks) og føles derfor ekstremt uresponsivt. Var derfor redd for 30fps før jeg begynte på Tears of the Kingdom når det kom ut, men der selv med drops merker jeg det nesten ikke pga god respons på spillet uansett. Så blir spennende å prøve, kommer ikke til å kjøpe ny PC til 20k for å kunne spille på 60fps uansett😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...