Gå til innhold

MS Office


Anbefalte innlegg

Jeg abonerer på MS Office og bruker word men jeg får ikke fram saker jeg har skrevet lenger enn et par mnd tilbake. 

Er det noe jeg kan stille inn?

Det er lagret i OneDrive og heller ikke her hjelper det å søke selv om det ligger der.

Jeg har og har hatt dette abbonementet i flere år:
Microsoft 365 Family
Neste betaling 10. mai 2024, kr 1 199,00
Endret av BalderHv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BalderHv skrev (På 31.5.2023 den 21.38):

Jeg abonerer på MS Office og bruker word men jeg får ikke fram saker jeg har skrevet lenger enn et par mnd tilbake. 

Er det noe jeg kan stille inn?

Det er lagret i OneDrive og heller ikke her hjelper det å søke selv om det ligger der.

Jeg har og har hatt dette abbonementet i flere år:
Microsoft 365 Family
Neste betaling 10. mai 2024, kr 1 199,00

Er det fra Word du prøver å finne filene eller fra filbehandleren? Er du på windows eller Mac?

Lenke til kommentar
BalderHv skrev (På 31.5.2023 den 21.38):

Jeg abonerer på MS Office og bruker word men jeg får ikke fram saker jeg har skrevet lenger enn et par mnd tilbake. 

Er det noe jeg kan stille inn?

Det er lagret i OneDrive og heller ikke her hjelper det å søke selv om det ligger der.

Er det kun i filutforsker du ikke finner filene? Ser du filene hvis du logger inn på https://onedrive.live.com/? Har du tatt backup av din OneDrive?

Sidespørsmål: Hvorfor betaler du for Officepakken? Det er jo gratis å bruke online-versjonen av Word, Excel og Powerpoint når du er innlogget i OneDrive fra en nettleser.

Lenke til kommentar
On 6/2/2023 at 8:20 PM, zanta said:

Sidespørsmål: Hvorfor betaler du for Officepakken? Det er jo gratis å bruke online-versjonen av Word, Excel og Powerpoint når du er innlogget i OneDrive fra en nettleser.

Trolig en maskin kjøpt med pre-installert prøve-versjon av MS Office. Greia er at denne slutter å fungere etter 30 dager, så for en bruker som ikke er kjent med alternative løsninger, så fremstår dette som at det ikke er noen vei utenom å betale lisens for en fullversjon.

At online-versjon av office kan benyttes gratis regner jeg med blir underkommunisert.

Lenke til kommentar
geir__hk skrev (1 time siden):

Trolig en maskin kjøpt med pre-installert prøve-versjon av MS Office. Greia er at denne slutter å fungere etter 30 dager, så for en bruker som ikke er kjent med alternative løsninger, så fremstår dette som at det ikke er noen vei utenom å betale lisens for en fullversjon.

Selv om Office slutter å virke etter prøveperioden, bør ikke filene bli borte.

Lenke til kommentar
zanta skrev (På 2.6.2023 den 20.20):

Er det kun i filutforsker du ikke finner filene? Ser du filene hvis du logger inn på https://onedrive.live.com/? Har du tatt backup av din OneDrive?

Sidespørsmål: Hvorfor betaler du for Officepakken? Det er jo gratis å bruke online-versjonen av Word, Excel og Powerpoint når du er innlogget i OneDrive fra en nettleser.

Jeg finner filene når jeg skroller nedover i OneDrive men når jeg søker i søkefeltet (søk i alt) kommer det ikke fram om det er langt nede på lista. Jeg betaler MS365 Family abonement for jeg mener det er noen funksjoner der som ikke er i gratisversjonen, bla bruker jeg std brev med logo og bedriftsinfo. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...