Gå til innhold

Her er siste The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom-trailer før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mrMKE skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:

Uten spoilers: Da er det bevist at dette er mye mer enn bare en DLC.

Her har vi absolutt en GOTY kandidat.

Tenkte det samme. Nå kan alle DLC skeptikere bare glede seg 😁
Tror de fleste Zelda fans kan glede seg nå egentlig. Hvordan de tok det fra BOTW og alikevel fant en mellomting med de eldre spillene er jo faen meg genialt. Vi så jo det på siste gameplay traileren med våpenene. De knuses ennå lett, MEN du kan ordne opp i det...BAre ikke på den tradisjonelle måten. Og her ser du og hvordan de finner en løsning for flere ting som folk klagde på i BOTW, men ordner opp i det sånn at det passer inn i verdenen. Dungeons ser jo ut til å være med, men litt mer en del av verdenen som i SS og BOTW.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (27 minutter siden):

Synes den ble litt for spoilerfullt, da. Men det er jko mer i vente tenker jeg. For se hvor mye tid jeg har til dette, da...

Tipper at vi har sett maksimalt rundt 1/3 av det som er "nytt". Nintendo pleier sjeldent å gi i både pose og sekk når det gjelder trailere osv. De vet hvordan å "holde gryta i kok" ;) På godt og vondt 😆

Endret av svenka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
phraze skrev (4 minutter siden):
Allostasis skrev (3 timer siden):
Off, hvem orker å spille 30fps spill i 2023?

Jeg kommer fra PC og er vandt med 100+ fps. Men det er forskjell på et tredjepersons eventyrspill på en 7-tommer skjerm og et førstepersonsskytespill som gjerne er kompetitivt..

Spiller primært på konsoll, men da PS5 og Series X så har blitt vant til 60fps da. Siste jeg spilte på Switchen var Metroid Prime som også kjører 60fps. Må nok ta en runde med BoTW å se om det er så ille. Har jo spilt en del Elden Ring på Xboxen og det er ikke akkurat kjent for sin stabile fps og frametimes😅 

Lenke til kommentar

Noen formening om hvor viktig det er å ha spilt BotW først? Jeg har begynt, men aldri fullført. Kanskje jeg skulle prioritert å tvinge meg gjennom de kjedelige delene av BotW først, for dette så mye bedre ut. Spent på hvordan det kjører på Steam Deck da. Tipper jeg kommer til å kjøre det på den.

Lenke til kommentar
phraze skrev (45 minutter siden):

I følge Kotaku så kjørte Goldeneye på N64 i 30fps :)

Det kan jeg fortelle deg her og nå, at GoldenEye i 30fps på N64 er ren fantasi, både i enspiller biten og i hvert fall i flerspiller biten 😛

Endret av Mala
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev:

Noen formening om hvor viktig det er å ha spilt BotW først? Jeg har begynt, men aldri fullført. Kanskje jeg skulle prioritert å tvinge meg gjennom de kjedelige delene av BotW først, for dette så mye bedre ut. Spent på hvordan det kjører på Steam Deck da. Tipper jeg kommer til å kjøre det på den.

Tears of the Kingdom foregår rett etter Breath of the Wild. Så om du vil forstå noe som helst av historien så tror jeg nok du bør ha fullført BotW først :)
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...