aig Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Det er trygt å være Odin igjen, i disse moderne tider. Flesteparten av nordmenn er Odin og ikke kristne. En viking betyr bare en person som kommer i fra Norden. Ekte etniske norske er ikke hvite folk, hudfargen dems er nemlig beige. Dette tror jeg på! 1 Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Odin er transcendent visdom. Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Odin er en medfølende herre. Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Odin portretteres ofte som en gammel mann med skjegg og bart, men i virkeligheten så kan han åpenbare seg i mange forskjellige former. Han kan skifte ham, men han lurer aldri noen. Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Tor er snill og skaper fred. Han er hvit som snøen og egentlig ikke Odins sønn. Loke er ikke så mye ugagn, han er kjærlighet og omtanke. Frøya trenger vel ingen forklaring, men hva er hennes egentlige rolle? Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Valhall er ikke viking himmelen, men det er planleggingsrommet. Navnet på den ekte himmelen er Heimdal. Det er en vakker bolig i naturskjønne omgivelser og kanskje et sted her på jorden. Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Grimmnir er en falsk politimann som jobber for jotnene, som er Svære Stygge vesener. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 aig skrev (9 minutter siden): Valhall er ikke viking himmelen, men det er planleggingsrommet. Navnet på den ekte himmelen er Heimdal. Det er en vakker bolig i naturskjønne omgivelser og kanskje et sted her på jorden. ... og ein bydel i Trondheim. Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Dessverre, så finnes det folk som hater vikinger, også i disse dager. Dem er ikke kristne og heller ikke satanister, jeg tror at det er individuelt. Det er nok dem som er jotnene, ja! Endret 26. januar 2023 av aig Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Vikingene er ikke rasister av natur, men bare når det er personlig hat involvert. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 2 minutes ago, aig said: Vikingene er ikke rasister av natur, men bare når det er personlig hat involvert. Hva betyr det i praksis? 5 Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Just now, Atib Azzad said: Hva betyr det i praksis? Det betyr noe slikt som at man forbanner noen med hele sin sjel. Kanskje bruker man fysisk vold, men da får man ikke se Heimdal. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 God bedring 7 2 Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Just now, Alkan said: God bedring Du er et eksempel på en jotne, så jeg blir litt irritert. Vi prøver å unngå provokasjoner og rasisme. 1 Lenke til kommentar
aig Skrevet 26. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 7 minutes ago, Alkan said: God bedring Det er Hollywood som er syke, dem vrir og vender på alt for å lage penger. Lenke til kommentar
aig Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg ser mange Norrøne medlemsnavn på forumet, så det beviser at Odin er fortsatt sprell levende. Jeg prøver å tolke gamle myter til betydningen i det virkelige livet. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 31. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2023 aig skrev (På 29.1.2023 den 9.12): Jeg ser mange Norrøne medlemsnavn på forumet, så det beviser at Odin er fortsatt sprell levende. Konklusjonen følger på ingen måte av premisset. Jeg kan snakke for meg selv: Jeg har to døtre, begge med navn av norrønt opphav, og grunnen til det er at jeg og min kone var bevisste på at vi ønsket den type navn, helt uavhengig av om Odin er en fantasifigur eller ikke. Sitat Jeg prøver å tolke gamle myter til betydningen i det virkelige livet. Ja, du prøver tydeligvis å tolke fantasiene dine inn i det virkelige liv, men det er ingen grunn til å tro at disse fantasiene har noe med virkeligheten å gjøre. 3 Lenke til kommentar
aig Skrevet 31. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) 11 minutes ago, Capitan Fracassa said: Ja, du prøver tydeligvis å tolke fantasiene dine inn i det virkelige liv, men det er ingen grunn til å tro at disse fantasiene har noe med virkeligheten å gjøre. Svar på kritikken: Min deriverte kunnskap i fra fantasien overgår din. Eh, Einstein er da ganske virkelighetsorientert. Endret 31. januar 2023 av aig presisering Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 31. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2023 aig skrev (12 minutter siden): Svar på kritikken: Min deriverte kunnskap i fra fantasien overgår din. Dette er ikke kritikk, men derimot en helt ubegrunnet påstand. Det er godt mulig din fantasi overgår min, men at du får kunnskap fra fantasien din, gjenstår å sannsynliggjøre. Sitat Eh, Einstein er da ganske virkelighetsorientert. At fantasi er viktig er det da ikke tvil om, men problemet er at du, i motsetning til Einstein, ikke ser ut til å forstå forskjellen mellom fantasi og virkelighet. 1 Lenke til kommentar
aig Skrevet 31. januar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2023 15 minutes ago, Capitan Fracassa said: At fantasi er viktig er det da ikke tvil om, men problemet er at du, i motsetning til Einstein, ikke ser ut til å forstå forskjellen mellom fantasi og virkelighet. Ah, I can feel your anger. Lord Vader, rise my friend. Vi kan gjøre opp som mannfolk i denne tråden, som også eksisterer i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå