Gå til innhold

Norge tilhører fortsatt Odin


Anbefalte innlegg

Det er trygt å være Odin igjen, i disse moderne tider. Flesteparten av nordmenn er Odin og ikke kristne. En viking betyr bare en person som kommer i fra Norden. Ekte etniske norske er ikke hvite folk, hudfargen dems er nemlig beige.

Dette tror jeg på!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aig skrev (På 29.1.2023 den 9.12):

Jeg ser mange Norrøne medlemsnavn på forumet, så det beviser at Odin er fortsatt sprell levende.

Konklusjonen følger på ingen måte av premisset. Jeg kan snakke for meg selv: Jeg har to døtre, begge med navn av norrønt opphav, og grunnen til det er at jeg og min kone var bevisste på at vi ønsket den type navn, helt uavhengig av om Odin er en fantasifigur eller ikke. 

Sitat

Jeg prøver å tolke gamle myter til betydningen i det virkelige livet.

Ja, du prøver tydeligvis å tolke fantasiene dine inn i det virkelige liv, men det er ingen grunn til å tro at disse fantasiene har noe med virkeligheten å gjøre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Capitan Fracassa said:

 

Ja, du prøver tydeligvis å tolke fantasiene dine inn i det virkelige liv, men det er ingen grunn til å tro at disse fantasiene har noe med virkeligheten å gjøre. 

Svar på kritikken: Min deriverte kunnskap i fra fantasien overgår din.

Eh, Einstein er da ganske virkelighetsorientert.

Screenshot_2023-01-31_10-30-33.png

Endret av aig
presisering
Lenke til kommentar
aig skrev (12 minutter siden):

Svar på kritikken: Min deriverte kunnskap i fra fantasien overgår din.

Dette er ikke kritikk, men derimot en helt ubegrunnet påstand.

Det er godt mulig din fantasi overgår min, men at du får kunnskap fra fantasien din, gjenstår å sannsynliggjøre. 

Sitat

Eh, Einstein er da ganske virkelighetsorientert.

At fantasi er viktig er det da ikke tvil om, men problemet er at du, i motsetning til Einstein, ikke ser ut til å forstå forskjellen mellom fantasi og virkelighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Capitan Fracassa said:

At fantasi er viktig er det da ikke tvil om, men problemet er at du, i motsetning til Einstein, ikke ser ut til å forstå forskjellen mellom fantasi og virkelighet. 

Ah, I can feel your anger. Lord Vader, rise my friend. Vi kan gjøre opp som mannfolk i denne tråden, som også eksisterer i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...