Gå til innhold

Tråden for OLED monitorer

Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan velge å leve som ignorant og ikke vite bedre, men med en gang du tar steget er det ingen vei tilbake, men gud betre meg det er verdt det, ja. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Reidar-compen skrev (21 timer siden):

Vil jeg kunne se en merkbar forskjell som forsvarer prisen?

«Ignorance is bliss» er et uttrykk som passer bra her. Du savner det ikke før du blir vant til det. 

Selv min far og min kone ser forskjell. Første man ser er sortnivået, det andre er fargegjengivelsen. 

Men hva skal du bruke den til? Gaming? Kontor? Kombo? 

Skrevet
Nimrad skrev (På 27.12.2025 den 17.54):

«Ignorance is bliss» er et uttrykk som passer bra her. Du savner det ikke før du blir vant til det. 

Selv min far og min kone ser forskjell. Første man ser er sortnivået, det andre er fargegjengivelsen. 

Men hva skal du bruke den til? Gaming? Kontor? Kombo? 

Kun gaming.

Skrevet (endret)

Til kun gaming er OLED en nobrainer, baksiden med OLED er at en kan få litt color fringing i tekst og slikt om en bruker skjermen mye til kontorbrukt, men det er aldri noe jeg lagt betydelig merke til med min 42" LG C2 som jeg har brukt som monitor i over 3 år nå, men enkelte er mer følsomme enn andre på dette. 

Endret av Evil-Duck
Skrevet (endret)

Siden TN skjermen er fra 2016 og en oppgradering til Oled i 2025 og mange gode reviews på nett ser jeg det som en god oppgradering og godt kjøp. Prisen er også satt ned med kr 1205,-

Bestilte Asus 27 ROG Strix XG27ACDNG i dag. Med levering og litt forsikring blir prisen 9940,-

Selve foten var også en forutsetning. V-fot var ikke noe jeg ønsket.

Takk for tips folkens.

https://www.komplett.no/product/1315405/gaming/gaming-utstyr/gamingskjermer/asus-27-gamingskjerm-rog-strix-xg27acdng?queryid=24b5c50e8f8ea36cbf0cea440541ede1&sort=None#

Litt av grunn til at jeg ikke valgte Samsung Oled G8 er fordi jeg mener Samsung alltid har hatt hastverk med å levere flest mulig produkter til lavest pris på kortest mulig tid uten å kvalitetssjekke sakene at de faktisk virker etter formålet før de blir sendt ut på markedet. 

Noe jeg mener Apple produkter er det stikk motsatte av.

Endret av Reidar-compen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...