Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp å velge bruktbil


Bilbil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilbil skrev (På 6.1.2023 den 11.40):

Trenger en liten bil til småkjøringer

 

Maskinfører skrev (12 timer siden):

Mitsubishi Outlander 🙂 

Perfekt SMÅbil der ja... 😄

 

Powertrainer skrev (12 timer siden):

Til småkjøring har jeg nok valgt elektrisk, leaf,e-golf eller focus electric.

Jeg også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For de pengene, og til småkjøring så er det beste svaret: Nissan Leaf. Vel og merke dersom du kan lade hjemme.

Hvis ikke så ville jeg sett på japanske og koreanske biler. Finner du en du liker, så ta en tilstandsrapport fra NAF. Ja det koster 3000,- men det er småpenger opp mot verkstedregninger og stress med reklamasjoner mot selger etc. om det er store mangler på bilen

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Bilbil skrev (På 6.1.2023 den 11.40):

Trenger hjelp å velge bruktbil. 

Trenger en liten bil til småkjøringer Maks 40 000, automat

Ønsker forslag på merker jeg bør kjøpe eller styre unna. 
På forhånd takk

 

 

 

Råder deg på det sterkeste å kjøpe Toyota av ett eller annen slag, billige og mye deler og de tåler MYE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Svein M said:

Gamle elbiler der noe dyrt kan klikke når som helst er ikke bare bare det heller. En bør sjekke bilens og batteriets tilstand i hvertfall.

Alle biler man kjøper til 40000 kan når som helst få en feil som gjør at man må kaste hele bilen. Så skikkelig inspeksjon før kjøp er veldig viktig!

Dersom man er ute etter en Leaf, er det lurt å kjøpe og sette seg inn i Leaf Spy ettersom jeg skjønner, for å få en formening om batterihelsen

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
bzzlink skrev (1 time siden):

Alle biler man kjøper til 40000 kan når som helst få en feil som gjør at man må kaste hele bilen. Så skikkelig inspeksjon før kjøp er veldig viktig!

Dersom man er ute etter en Leaf, er det lurt å kjøpe og sette seg inn i Leaf Spy ettersom jeg skjønner, for å få en formening om batterihelsen

Hvis jeg var i hans situasjon hadde jeg fulgt rådet mitt for vi fleste som leser dette vet det er sant :)

Lenke til kommentar
bzzlink skrev (2 timer siden):

For de pengene, og til småkjøring så er det beste svaret: Nissan Leaf. Vel og merke dersom du kan lade hjemme.

Hvis ikke så ville jeg sett på japanske og koreanske biler. Finner du en du liker, så ta en tilstandsrapport fra NAF. Ja det koster 3000,- men det er småpenger opp mot verkstedregninger og stress med reklamasjoner mot selger etc. om det er store mangler på bilen

Enig i 3k er billig mtp det du sier med uforusette verksted regninger, men ville heller kjøpt en toyota enn noen form for elbil.

Lenke til kommentar
bzzlink skrev (50 minutter siden):

For de pengene, så er det 2011 - 2012 Yaris. Ville holdt meg unna de med diesel og turbo i hvert fall

 

Vet mange som trenger en billig varebil, fks folk som kjører cross og lignende, folk som er snakkerer (oppstartsfasen) flytte, eller har andre typer jobber som de trenger god plass. Og mye mye annet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...