Gå til innhold

Ønsker og nyttårsforsetter for 2023


Anbefalte innlegg

Da er et særdeles krevende år snart over og potensialet for å få et bedre 2023 er stort.

Globalt heter fellesnevneren for krig, inflasjon, energimangel og utrygghet Vladimir Putin.
Det største ønsket for 2023 blir derfor at han spyles ned i kloakken der han hører hjemme.

Mine egne forsetter handler om å låse inn de siste åras utfordringer og legge positive planer for de neste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært 3 år med dritt nå. Håper virkelig på et bedre 2023..

Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen, og gjøre noe annet enn å gå fra kontorstolen til sofaen etter jobb. Hadde også vært en fordel å bli litt mer sosial.

Være mer ute.

Vil også bli noenlunde god på gitar. Holdt på i 3 uker nå, og har foreløpig god fremgang :)

 

59 minutes ago, shockorshot said:
  • Bruke opp alle egenmeldingsdagene i løpet av året

Skal også prøve å bruke opp alle egenmeldingsdagene, i stedet for å ha måneder med sykemelding.

Lenke til kommentar
Kakeshoma skrev (6 minutter siden):

Det har vært 3 år med dritt nå. Håper virkelig på et bedre 2023..

Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen, og gjøre noe annet enn å gå fra kontorstolen til sofaen etter jobb. Hadde også vært en fordel å bli litt mer sosial.

Være mer ute.

Ja de siste årene har vært historien om krise etterfulgt av krise.

Nå gjelder det virkelig å velge det positive / oppmuntrende og realisere.

Å være mer sosial og være mer ute er gode mål som de fleste har muligheter til.

Lenke til kommentar
34 minutes ago, Kakeshoma said:

Det har vært 3 år med dritt nå. Håper virkelig på et bedre 2023..

Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen, og gjøre noe annet enn å gå fra kontorstolen til sofaen etter jobb. Hadde også vært en fordel å bli litt mer sosial.

Være mer ute.

Vil også bli noenlunde god på gitar. Holdt på i 3 uker nå, og har foreløpig god fremgang :)

 

Skal også prøve å bruke opp alle egenmeldingsdagene, i stedet for å ha måneder med sykemelding.

Håper du får en bra 2023! :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Malakitt said:

2022 har vært fælt for meg mentalt sett. Nå på slutten av året har jeg fått det litt bedre etter mye hard jobbing og jeg håper jeg klarer å vedlikeholde/jobbe mer gjennom 2023. 

Å ta vare på meg selv, fysisk og psykisk, er mitt største mål for 2023.  

Heier på deg! 

Lenke til kommentar
On 12/24/2022 at 10:15 AM, Kakeshoma said:

Går ned til 4 dagers arbeidsuke og håper på å få overskudd til å trene regelmessig igjen

Dette gjorde eg og, eg tok det helt ned til 70%, og livet ble magisk mye bedre. Får vanvittig mye mer tid til å være fysisk aktiv og å lage god mat fra grunnen av. 
Synes 37.5t i uken er alt for mye

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...