Gå til innhold

50 GB for 289 pr. mnd. er dette Norges beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var et godt tilbud. Vurderte det lenge selv, men ble til at jeg beholdt mitt Happybytesabonnement for ringing (20 kr pr mnd), og mobildata 50 GB (prøvekjøp) fra OneCall i 3 mnd. Har dualsimtelegon, og dette er en løsning jeg har brukt lenge med forskjellige operatører for mobildata. 

Lenke til kommentar
Krokan skrev (1 minutt siden):

Ja, det var et godt tilbud. Vurderte det lenge selv, men ble til at jeg beholdt mitt Happybytesabonnement for ringing (20 kr pr mnd), og mobildata 50 GB (prøvekjøp) fra OneCall i 3 mnd. Har dualsimtelegon, og dette er en løsning jeg har brukt lenge med forskjellige operatører for mobildata. 

Ja det blir vel grei pris ut av det, men disse prøvabo. med ny pris etter noen måneder liker jeg ikke 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Krokan skrev (19 minutter siden):

Hopper av når prøveperioden er over, har akkurat hatt Ice for 1kr pr mnd i omtrent 3 måneder, nå står OneCall for tur. Så det hadde passet perfekt om det kommer et godt tilbud på banen i slutten av februar for min del. 

Må du ikke få tilsendt nytt simkort i posten hele tiden da? Det høres ut som et ork. Om ikke du har esim da, og alle operatørene støtter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...