Gå til innhold

Det aller første The Witcher-spillet får en remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne være interessant,  første spillet var et godt spill, men mye jank og merket at dette var laget av noen litt uerfarne utviklere. Så dette er en av de bedre alternativene for en remake. Likte historien godt, føltes litt mer witcher ut, som en av hans mindre episke eventyr. Litt samme følelsen jeg fikk fra første romanen i witcher serien.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
WigNut skrev:

Nei fy f... nok en forbaska remake...

Når skal denne idiotien stoppe? Hva med å bruke kreftene på å lage et NYTT SPILL!!! Trenger ikke å spille det gamle. Og vil jeg det så finnes det allerede!

Hva pokker blir det neste? Ludo men i UE5?? .... forbanna piss.

Why not both? Det ene utelukker da virkelig ikke det andre. Som jeg skriver i artikkelen, utvikles denne remaken hovedsakelig av et annet studio, og CD Projekt Red har planer om en hel masse nye The Witcher-spill. I mellomtiden lages det faktisk nye spill typ HELE tiden — jeg vet ikke om du har lagt merke til det?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
WigNut skrev (5 timer siden):

Nei fy f... nok en forbaska remake...

Når skal denne idiotien stoppe? Hva med å bruke kreftene på å lage et NYTT SPILL!!! Trenger ikke å spille det gamle. Og vil jeg det så finnes det allerede!

Hva pokker blir det neste? Ludo men i UE5?? .... forbanna piss.

Sitat

CD Projekt var i det snakkesalige hjørnet tirsdag. Ved siden av å kunngjøre en oppfølger til Cyberpunk 2077, delte utvikleren også detaljer om tre nye The Witcher-spill.

https://www.gamer.no/artikler/slapp-detaljer-om-tre-nye-the-witcher-spill/515494

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg elsker det første spillet, musikken, grafikken og stemningen var så bra og annerledes alt annet når det kom ut. Personlig liker jeg også hvordan det er mer rollespill enn action spill, kontra de senere spillene. Kampene gikk mer på stats enn noe annet. Samt at man måtte time angrep som gjorde det litt mer involverende enn bare på klikke på den fienden man skulle angripe. Men er klar over at jeg er i mindretall som faktisk likte kampsystemet i det første spillet. 

Ser likevel frem til en remake. Mer witcher både nye spill og remakes gjør meg ingen ting :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Espen Jansen skrev:
WigNut skrev:

Nei fy f... nok en forbaska remake...

Når skal denne idiotien stoppe? Hva med å bruke kreftene på å lage et NYTT SPILL!!! Trenger ikke å spille det gamle. Og vil jeg det så finnes det allerede!

Hva pokker blir det neste? Ludo men i UE5?? .... forbanna piss.

Why not both? Det ene utelukker da virkelig ikke det andre. Som jeg skriver i artikkelen, utvikles denne remaken hovedsakelig av et annet studio, og CD Projekt Red har planer om en hel masse nye The Witcher-spill. I mellomtiden lages det faktisk nye spill typ HELE tiden — jeg vet ikke om du har lagt merke til det?
Fordi det er en veldig fokus for tiden på det å lage remakes. Og hjelper ikke i mine øyne at det er et annet studio som lager spillet. Koster likevel X kroner å lage. De kronene kunne de lagt i et nytt spill, polere det nye, lagt til mer etc. Det gamle spiller er allerede der ute. Du kan spille det nå og har kunnet det i mange år. Hva skal man med det gamle men i nye klær? Cashgrab heter det.
Lenke til kommentar
4 hours ago, sweinar said:

Har aldri spilt eneren, så gøy om dette slippes til konsoller. Toeren er helt magisk, et av mine favoritt spill👌spiller igjenom treeren på nytt nå, bra spill men kan ikke måle seg med det forrige i serien

Enig, både 1eren og 2eren syns jeg fanget "old school bioware" gameplay, tenk orignale dragon age eller KOTOR, jeg like sånne type RPGer, Witcher 3 er ok det også, spilt det mye, men noe av maginen forsvinner når du må leve med open world tropes. 2eren er fremdeles beste i min mening, passe langt, god historie som ikke er type 30 timer med cut scenes og dialog. 

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
WigNut skrev:

Nei fy f... nok en forbaska remake...

Når skal denne idiotien stoppe? Hva med å bruke kreftene på å lage et NYTT SPILL!!! Trenger ikke å spille det gamle. Og vil jeg det så finnes det allerede!

Hva pokker blir det neste? Ludo men i UE5?? .... forbanna piss.

Er enklere penger i en remake vettu :p Men jeg er nødvendigvis ikke negativ til remakes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...