Gå til innhold

Anmeldelse: Gotham Knights


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
thomassit0 skrev:
Dberg skrev (2 minutter siden):

Merkelig valg av de å konstant promotere dette med 4 helter side ved side som om det er et coop spill for fire. Blir jo til at en da ønsker seg Left 4 Arkham enn hva dette endte med å være :p

Jeg trodde faktisk at det var coop frem til du skrev dette nå. 

Det er to-spiller co-op.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
matsa skrev:
thomassit0 skrev:
Dberg skrev (2 minutter siden):

Merkelig valg av de å konstant promotere dette med 4 helter side ved side som om det er et coop spill for fire. Blir jo til at en da ønsker seg Left 4 Arkham enn hva dette endte med å være :p

Jeg trodde faktisk at det var coop frem til du skrev dette nå. 

Det er to-spiller co-op.
Q: Will Gotham Knights have a multiplayer mode? A: Yes. Gotham Knights can be played with a friend via the two-player online cooperative (co-op) mode or enjoyed solo at launch. On November 29, 2022, the game will also add Heroic Assault, a standalone mode supporting up to four players in online co-op.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe super wow over spillet men er positivt overrasket hvor bra de har fått til 30 fps, samt kan sies om a plague tale Requiem, men overrasket st ingen av de klarte ren 60. 
Nå betyr jo tv og monitor en god del hvordan det ser ut men følte ikke noe behov for “pseudo 60fps”  i noen av spillene.
 

Har igrunn sagt jeg ikke skal kjøpe 30fps mer men a plague tale var et av årets spill uansett. 
 

Ikke sett fps drop under 30 på noen av spillene heller så har vel vært heldig.

 

Gotham er et halvpris spill, ble litt ventespill for min del. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...