blured Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter Skrevet 16. oktober 2022 Line-up mot Newcastle: Spoiler Største overraskelsen er at Eriksen ikke er på benk en gang. Ifølge Paul Hirst ute pga "illness", så forhåpentligvis ikke for lenge til han er tilbake. I tillegg så startes Sancho i stedet for Rashford på venstrekanten. Kanskje ikke helt ufortjent så mange sjanser Rashford sløste på torsdag. Også greit å rotere litt, selv om Sancho ikke har imponert meg mest denne sesongen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 Mings har jo mister det helt. Reine Trent takter på målet til Mount der.
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Kampen ble satt på pause etter 2 min da kommunikasjonutstyret til dommerne ikke funker. Kan bli mye overtid her 😅 Edit: da er kampen utsatt. Endret 16. oktober 2022 av Slettet-PJ426FqLv6
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 Det blir mye feilpasninger fra Casemiro, som heller ikke henger helt med på tempoet. Spent på hvordan han fortsetter å tilpasse seg.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 Billy Bones skrev (3 minutter siden): Kampen ble satt på pause etter 2 min da kommunikasjonutstyret til dommerne ikke funker. Kan bli mye overtid her 😅 Edit: da er kampen utsatt. Alt var bedre før ^^
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 Voldsomt mye tid som har gått bort på å ligge nede fra Newcastle-spillerne i dag. Bruker laaaang tid på alt.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 Snikpellik skrev (6 minutter siden): Voldsomt mye tid som har gått bort på å ligge nede fra Newcastle-spillerne i dag. Bruker laaaang tid på alt. Dette minner meg om en annen Newcastle-kamp. 😏
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2022 Skrevet 16. oktober 2022 Kjedelig omgang på Old Trafford med lite flyt i spillet dette her. Newcastle lykkes godt i å stykke opp spillet med å lage mange frispark og sabotere. Mange lange avbrudd i spillet. United har vært altfor svake i topp-presset, og veldig upresise offensivt. Taper det meste av dueller sentralt i banen mot fysisk sterke spillere. Lite å sette inn fra benken i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå