Gå til innhold

Todd Howard røper flere Starfield-detaljer i ny video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seagull skrev:

Det store spørsmålet er jo hvordan de tusen planetene kommer til å bli brukt. Med 250K linjer, kan det virke mulig at hver planet har en liten settlement med et oppdrag.. men jeg stusser enda på dette designvalget.

Red dead redemption 2 har dobbelt så mange linjer dialog, og det forholder seg til en planet. Ser ikke for meg at de kan klare å få det til å virke så levende, dette universet.
Lenke til kommentar
Iki skrev:
Seagull skrev:

Det store spørsmålet er jo hvordan de tusen planetene kommer til å bli brukt. Med 250K linjer, kan det virke mulig at hver planet har en liten settlement med et oppdrag.. men jeg stusser enda på dette designvalget.

Red dead redemption 2 har dobbelt så mange linjer dialog, og det forholder seg til en planet. Ser ikke for meg at de kan klare å få det til å virke så levende, dette universet.
Universet er muligens fullt av liv , ingen vet . Det som er viten er at det vertfall er store avstander. Universet er en ørken . Digger space , så dette blir bra :) .
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Iki skrev (2 timer siden):
Seagull skrev (2 timer siden):

Det store spørsmålet er jo hvordan de tusen planetene kommer til å bli brukt. Med 250K linjer, kan det virke mulig at hver planet har en liten settlement med et oppdrag.. men jeg stusser enda på dette designvalget.

Red dead redemption 2 har dobbelt så mange linjer dialog, og det forholder seg til en planet. Ser ikke for meg at de kan klare å få det til å virke så levende, dette universet.

Husk at spillerkarakteten i Red Dead står for svært mye av den dialogen. I Starfield har ikke spilleren en stemme ettersom dialogvalgene bare er tekst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Felvinter skrev:
Iki skrev (2 timer siden):
Seagull skrev (2 timer siden):

Det store spørsmålet er jo hvordan de tusen planetene kommer til å bli brukt. Med 250K linjer, kan det virke mulig at hver planet har en liten settlement med et oppdrag.. men jeg stusser enda på dette designvalget.

Red dead redemption 2 har dobbelt så mange linjer dialog, og det forholder seg til en planet. Ser ikke for meg at de kan klare å få det til å virke så levende, dette universet.

Husk at spillerkarakteten i Red Dead står for svært mye av den dialogen. I Starfield har ikke spilleren en stemme ettersom dialogvalgene bare er tekst. 

Dialog, som i linjer skrevet. Selv om karakteren ikke har noen stemmeskuespiller så må han vel si noe? Eller er det et gammeldags spill?
Lenke til kommentar
Iki skrev:
Felvinter skrev:
Iki skrev (2 timer siden):
Seagull skrev (2 timer siden):

Det store spørsmålet er jo hvordan de tusen planetene kommer til å bli brukt. Med 250K linjer, kan det virke mulig at hver planet har en liten settlement med et oppdrag.. men jeg stusser enda på dette designvalget.

Red dead redemption 2 har dobbelt så mange linjer dialog, og det forholder seg til en planet. Ser ikke for meg at de kan klare å få det til å virke så levende, dette universet.

Husk at spillerkarakteten i Red Dead står for svært mye av den dialogen. I Starfield har ikke spilleren en stemme ettersom dialogvalgene bare er tekst. 

Dialog, som i linjer skrevet. Selv om karakteren ikke har noen stemmeskuespiller så må han vel si noe? Eller er det et gammeldags spill?
hæ ? merkelig spørsmål, er du seriøs? Karakteren din i starfield vil ikke si noe, han har ingen stemme, akkuratt som Skyrim
Lenke til kommentar
Bakedtowel skrev (11 timer siden):

hæ ? merkelig spørsmål, er du seriøs? Karakteren din i starfield vil ikke si noe, han har ingen stemme, akkuratt som Skyrim

Det er ikke spørsmålet mitt.

Spørsmålet er om han ikke har stemmeskuespiller, eller om han ikke har skrevet dialog. 

Om karakteren din går bort til en annen i spillet, får du da dialogvalg hvor karakteren din stiller spørsmål, selv om dem er skrevet. Det regnes som linjer med dialog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
59 minutes ago, Iki said:

Det er ikke spørsmålet mitt.

Spørsmålet er om han ikke har stemmeskuespiller, eller om han ikke har skrevet dialog. 

Om karakteren din går bort til en annen i spillet, får du da dialogvalg hvor karakteren din stiller spørsmål, selv om dem er skrevet. Det regnes som linjer med dialog.

Om du hadde tatt deg tid til å se hele videoen i artikkelen så hadde du fått svaret ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...