Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!


Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke.

:p

 

Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. :blush:

Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. :p

Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe..

Spilte fotball og fikk mosjon+frisk luft på den alderen... akk. :no:

Mine foreldre har sabotert for meg :cry:

På den alderen hadde foreldrene mine en dritt pc som jeg knappt fikk lov til og bruk, fordi de sa at det ikke var bra for noen og sitte forann en pc! Tenk alle de årene med nerding jeg har gått glipp av! Derfor blir jeg drit misunnlig hver gang jeg ser/hører om folk på min alder som kan dobbelt så mye som meg.

Fikk heldigvis egen pc for 10 måneder siden :)

 

edit: Fant En Feil

Endret av citric
Lenke til kommentar
for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke.

:p

 

Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. :blush:

Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. :p

Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe..

Spilte fotball og fikk mosjon+frisk luft på den alderen... akk. :no:

Mine foreldre har sabotert for meg :cry:

På den alderen hadde foreldrene mine en dritt pc som jeg knappt fikk lov til og bruk, fordi de sa at det ikke var bra for noen og sitte forann en pc! Tenk alle de årene med nerding jeg har gått glipp av! Derfor blir jeg drit misunnlig hver gang jeg ser/hører om folk på min alder som kan dobbelt så mye som meg.

Fikk heldigvis egen pc for 10 måneder siden :)

 

edit: Fant En Feil

Hehe, jeg fikk pc når ejg var 6.

Fram til jeg var 11 brukte jeg den ikke til annet i Pacman.

INGEN slår meg i Pacman :w00t: =P

Lenke til kommentar

Jeg jobber i en dataforretning, og da får man jo høre mye rart... Husker spesielt en episode et par år tilbake. Det var en ekstrahjelp på jobben (fjortis-berte) som ble meget opprømt over å se at jeg stablet opp et par Zip-drives. Hun kom med flg. gullkorn:

 

"Å, en sånn må jeg få låne! Jeg fikk nemlig en diskett fra broren min med sånne ZIP -filer!" :laugh:

Endret av hilram
Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat hjulpet en jeg kjenner med å installere skype på pcen hans, og mens jeg prata med ham oppdaget jeg at jeg hadde glemt å plugge i en kontakt på hk (den 4-pins atxen), så jeg sa jeg måtte slå av dataen. Når jeg kom på skype igjen, spurte han hvorfor jeg hadde gått av. Jeg fortalte at jeg hadde glemt å plugge i en strømkabel.

Så sier han: "Hva var den til? Skype?"

 

Det var morsomt der og da, mulig det ikke er så morsomt for andre... :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat hjulpet en jeg kjenner med å installere skype på pcen hans, og mens jeg prata med ham oppdaget jeg at jeg hadde glemt å plugge i en kontakt på hk (den 4-pins atxen), så jeg sa jeg måtte slå av dataen. Når jeg kom på skype igjen, spurte han hvorfor jeg hadde gått av. Jeg fortalte at jeg hadde glemt å plugge i en strømkabel.

Så sier han: "Hva var den til? Skype?"

 

Det var morsomt der og da, mulig det ikke er så morsomt for andre... :p

jeg regner meg som rimelig oppegående innenfor dataterminologi, men hva i helvette er skype???

 

Mulig dette er morsomt hvis jeg hadde visst hva det ordet/tingen er.. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat hjulpet en jeg kjenner med å installere skype på pcen hans, og mens jeg prata med ham oppdaget jeg at jeg hadde glemt å plugge i en kontakt på hk (den 4-pins atxen), så jeg sa jeg måtte slå av dataen. Når jeg kom på skype igjen, spurte han hvorfor jeg hadde gått av. Jeg fortalte at jeg hadde glemt å plugge i en strømkabel.

Så sier han: "Hva var den til? Skype?"

 

Det var morsomt der og da, mulig det ikke er så morsomt for andre... :p

jeg regner meg som rimelig oppegående innenfor dataterminologi, men hva i helvette er skype???

 

Mulig dette er morsomt hvis jeg hadde visst hva det ordet/tingen er.. :whistle:

Skype er et program man kan bruke til å snakke sammen. Funker i samme genre som VT (ventrilo) men regnes mere som en slags IP telefoni. Har ikek brukt det så mye, men mener å huske at man "ringe" opp en person, fra pc til pc, og den man ringer til, så kommer den en lyd fra maskinen (henholdsvis høytalere) som sier ifra. Har kun sett på det en gang, men er nok mange andre her som vet litt mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...