Gå til innhold

Google avviser påstander om Stadia-nedleggelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GFN har 4k i 60fps. Stadia har bare 30fps. GFN har 1440p i 120 fps. Stadia har ikke engang 60 fps. GFN har et godt utvalg av maskinvare. Stadia har kun én mulighet. GFN har et lass av spill. Stadia har mindre utvalg som man må kjøpe igjen PP deres plattform. GFN støtter mods i utvalgte spill. Stadia har ikke noe støtte i noen spill.

Ja, hva mer trenger jeg å si?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
XtaZ skrev (12 minutter siden):

Da var det eventyret over 😂 A message about Stadia and our long term streaming strategy (blog.google)

Jeg håpet alltid Google skulle ha suksess med Stadia å gi Microsoft litt konkurranse, men jeg innså allerede fra før Stadia launchet at dette var totalt dødfødt da Google gjorde absolutt ALT feil med tjenesten og markedsføringen sin.

Ganske utrolig at de klarte å feile så ufattelig som det de gjorde med Stadia. 

At de refunder alle spill kjøpt via tjenesten sier noe om hvor lite de har tjent og. 

Jeg tror den største feilen de gjorde var å ikke ha et slags abonnement hvor du fikk spille spillene gratis via det abonnomentet, la os si en Netflix lignende løsning. Gefore Now blir jo koblet opp mot Steam så du kan streame spillene som du har i bibloteket ditt... Her måtte du altså betale full pris for å spille de fleste spillene...

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
2 hours ago, Omnia vincit amor said:

Ganske utrolig at de klarte å feile så ufattelig som det de gjorde med Stadia. 

At de refunder alle spill kjøpt via tjenesten sier noe om hvor lite de har tjent og. 

Jeg tror den største feilen de gjorde var å ikke ha et slags abonnement hvor du fikk spille spillene gratis via det abonnomentet, la os si en Netflix lignende løsning. Gefore Now blir jo koblet opp mot Steam så du kan streame spillene som du har i bibloteket ditt... Her måtte du altså betale full pris for å spille de fleste spillene...

Ja hele businessmodellen deres var så feilslått at der er helt utrolig at de slapp det slik de gjorde istedenfor å bare kopiere GamePass modellen. Teknologien bak Stadia er jo faktisk bra så det kunne potensielt blitt noe stort.

Google ga forøvrig totalt opp så fort Microsoft kjøpte Bethesda å de la vel ned alle de interne studioene bare et par måneder etter Bethesda kjøpet ble annonsert. Google turte rett og slett ikke prøve konkurrere.

Tenkte akkuratt det samme angående refusjonene. Må ha vært veldig lite salg der ja 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...