Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, shinsengumi said:

TUF er alltid et godt kjøp, er ikke ræl selv om det er ASUS mid-range serien. Men når Suprim og Aorus master koster det samme (Proshop) er det ikke like lurt som i "gamle dager".

Koster det samme med OC skatten, men uten (og med 10%) snakker man et kupp. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, ticx said:

4080 prisingen får 4090 til å se ut som et røverkjøp, dette er hensikten. Virkeligheten er at 4090 har fantastisk ytelse men er bare et skjermkort som koster et kvart hundre tusen for noen modeller mens 4080 er overpriset ræl på disse nivåene, ikke kjøp. 30 serie drar alt av spill idag og neste par år i 4k, har du jobb behov er 4090 mye bedre.

4080 prisen er det 4080 Ti skulle kostet, sånn sett.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, ps5 said:

Koster det samme med OC skatten, men uten (og med 10%) snakker man et kupp. 

Du får ikke tak i 21290 kroners drømme-TUFen, de går rett til prebuilds (komplett) eller bots (proshop) og så ser man de aldri igjen 😛 Jeg vil også ha drømme-TUFen men man må "manage expectations" som det heter 😂

Lenke til kommentar
2 minutes ago, shinsengumi said:

Du får ikke tak i 21290 kroners drømme-TUFen, de går rett til prebuilds (komplett) eller bots (proshop) og så ser man de aldri igjen 😛 Jeg vil også ha drømme-TUFen men man må "manage expectations" som det heter 😂

Folk har jo klart å rømme fra Alcatraz, så ingenting er umulig :D  (jeg fikk min 3080 TUF etter bare 8 mnd venting, men hadde fått på seg OC klistremerke på veien selv om prisen var den samme).

Endret av ps5
Lenke til kommentar
raexon skrev (2 timer siden):

Nei, det er nok ikke retur da de fleste returer går til butikkene og ikke nettbutikk. Jeg har en bestilling på dette kortet fra 12.10.2022 og denne har forsatt ikke blitt sendt, har kontaktet kundeservice og de sier at den har ukjent leveringstid. Så her selger Elkjøp varer de ikke har klar for sending, men via noen andre. Hvis de hadde hatt varene så hadde min ordre fra 12.10.2022 blitt sendt, det har den ikke. 

Så til dere som har bestilt nå vær forberedt på at dere ikke får varen med det første. 

 

image.png.958cd44f6ed5f51927220e4b36aa8f8a.png

Elkjøp selger fra  Play Nöjesdistribution AB sitt lager som også sender ut skjermkortet til kundene. Så at de har hatt xx på lager var overlagt løgn

den saken de oppretter fikser ingenting mef problemet 

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
56 minutes ago, xClaymanx said:

Hvordan er reklamasjon/retur om man klarer å få et kort hos botshop? Er de allrighte eller håpløse?

Botshop er gode og raskere enn komplett på returtid og refund (bruk klarna, selv om du betaler med kort) men mer kranglete på reklamasjon, de har noen "typer" der som er nesten regelrett frekke, der komplett gir blaffen og vel aldri ser på varen en gang bare gir deg erstatning. Får den "ingen skal lure proshop" viben på reklamasjon der. Men ja de ordner opp.

Lenke til kommentar
1 hour ago, ps5 said:
1 hour ago, ps5 said:

Begynner å se ut som jeg ender opp med AMP Extreme AIRO for å klare å få kjøpt noe i november (brenner inne med en 10% komplett som går ut), noen som ser store problemer med denne utover utseende?

Begynner å se ut som jeg ender opp med AMP Extreme AIRO for å klare å få kjøpt noe i november (brenner inne med en 10% komplett som går ut), noen som ser store problemer med denne utover utseende?

Kortet går for å være blant de 5 beste tilgjengelig i Norsk nettbutikk. Sjekk fysiske mål vs kabinett, spesielt med tanke på 12VHPWR. Mulig du bør vurdere å bestille vinklet kabel fra Cable Mod eller tilsvarende og kjøre uten kabinettdør i mellomtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, ticx said:

airo ser bra ut, eneste er vel om du planlegger å overklokke? Vet ikke om de bruker 50, 60 eller 70amp brikker ved vrm

55 amp på minne og GPU. 24 faser x 55A = 1320A for GPU vs 1400A hos founders edition (20x70). 220A for minne (4x55) mot 210 på founders (3x70).

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...