Jump to content
Inspector

Strømrasjonering til høsten ?

Recommended Posts

Kajac skrev (På 23.9.2022 den 9.57):

For min del var det to vesentlige ting som forhindret meg i å komme på demonstrasjonen: Det var i Oslo og det var midt i arbeidstiden. Jeg deltok forøvrig i demonstrasjonen i Bergen i vår; den var både nærmere og ikke minst etter vanlig arbeidstid.

Slike demonstrasjoner burde vært koordinert i alle store byer samtidig. Da kunne flere deltatt.

Forøvrig er 600 oppmøtte veldig bra til Norge å være. Det sitter tross alt veeeldig langt inne for oss nordmenn å ta til gatene.

Joda, men jeg ser jo i FB-gruppen for billigere strøm at den er kraftig overrepresentert av sinte tastaturkrigere som kanskje tror det hjelper å sitte og kjefte og være vred på nettet; noe politikere bryr seg det minste om. Jeg er sikker på at det var flere enn 600 som hadde hatt mulighet til å komme hvis de hadde giddet. Mange som jobber skift budde kommet om de ville, pensjonister, arbeidsledige etc. Jeg så jo folk som heller ville sitte på kafeene og pubene langs Karl Johan enn å delta. Disse burde ikke klage på strømprisene ihvertfall selv om jeg regner med at de gjør det. Regner med at flere valgte å prioroitere å sitte og se på dronningbegravelse i England også. Men det er jo bra å høre at du ville kommet om du kunne:)

Men jeg er redd slike FB-grupper består av 99,9% tastaturkrigere.

Morromann skrev (13 minutter siden):

Joda, men jeg ser jo i FB-gruppen for billigere strøm at den er kraftig overrepresentert av sinte tastaturkrigere som kanskje tror det hjelper å sitte og kjefte og være vred på nettet; noe politikere bryr seg det minste om. Jeg er sikker på at det var flere enn 600 som hadde hatt mulighet til å komme hvis de hadde giddet. Mange som jobber skift budde kommet om de ville, pensjonister, arbeidsledige etc. Jeg så jo folk som heller ville sitte på kafeene og pubene langs Karl Johan enn å delta. Disse burde ikke klage på strømprisene ihvertfall selv om jeg regner med at de gjør det. Regner med at flere valgte å prioroitere å sitte og se på dronningbegravelse i England også. Men det er jo bra å høre at du ville kommet om du kunne:)

Men jeg er redd slike FB-grupper består av 99,9% tastaturkrigere.

Det er nok riktig ja. 

• Like 1