Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Siste runde 21/22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
^fmj skrev (3 minutter siden):

Da er det bare å gratulere Liverpool med ligagullet.

City scoret nettopp og Liverpool sliter med å score mot Wolves nå, så ikke egentlig nei. Hadde jeg vært snik hadde jeg kommet med en monolog om forsvarsmekanismer nå 😅

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (Akkurat nå):

City scoret nettopp og Liverpool sliter med å score mot Wolves nå, så ikke egentlig nei. Hadde jeg vært snik hadde jeg kommet men en monolog om forsvarsmekanismer nå 😅

En setning om forsvarsmekanismer er en "monolog", okay 😛 

City leder. Nå har de nok ganske sikkert vunnet. Tre mål på fire minutter er ganske spesielt.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

En setning om forsvarsmekanismer er en "monolog", okay 😛 

City leder. Nå har de nok ganske sikkert vunnet. Tre mål på fire minutter er ganske spesielt.

Haha, neida, men var litt påfallende at du skulle prøve å "calle" ut meg og Daniel når dere driver på med akkurat det samme 😅

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (2 minutter siden):

Haha, neida, men var litt påfallende at du skulle prøve å "calle" ut meg og Daniel når dere driver på med akkurat det samme 😅

Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner, så jeg bare synes som nøytral at det er litt gøy med skråsikkerhet om at det er null sjanse når det absolutt er det.

Fremdeles mulig. Liverpool opp i ledelsen kan fort skje, og et Villa-mål nå er ikke helt usannsynlig.

EDIT: Der ja, Liverpool i ledelsen. Villa-mål nå er fullt mulig.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner, så jeg bare synes som nøytral at det er litt gøy med skråsikkerhet om at det er null sjanse når det absolutt ikke er det.

Fremdeles mulig. Liverpool opp i ledelsen kan fort skje, og et Villa-mål nå er ikke helt usannsynlig.

  • 3.61Expected goals (xG)0.32 - Værre enn FM om Villa scorer ett til nå.
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner, så jeg bare synes som nøytral at det er litt gøy med skråsikkerhet om at det er null sjanse når det absolutt ikke er det.

Fremdeles mulig. Liverpool opp i ledelsen kan fort skje, og et Villa-mål nå er ikke helt usannsynlig.

Ja, og poenget mitt er fortsatt at det ser dumt ut å calle ut andre for noe din egen supportergruppe (og du har vel også gjort det selv et par ganger?) gjør hele tiden 😅 Det er alltid sjanser for at syke ting skal skje (det er jo en av grunnene til at det er morsomt å se på) men det er ikke veldig sannsynlig så da foretrekker jeg heller å forholde meg til det utfallet som er mest sannsynlig 😁

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...