Gå til innhold

Alex Jones tråd


Anbefalte innlegg

knutinh skrev (4 timer siden):

hva med en politiker, medie-mogul eller influencer som pusher en påstand om valgfusk stikk i strid med uavhengige observatører?

er vel lov? men hvis du samtidig ber tilhengere/mobben marsjere mot "stortinget" for å ta saken egne hender, så er det noe annet.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
jallajall skrev (På 16.10.2022 den 11.53):

Det er jo også noe rart å se at Jones må betale mer til de eterlatte enn han som faktisk utførte drapene.

Adam Lanza tok selvmord rett etter han hadde begått ugjerningene, så hvilken erstatning snakker du om?

Alex Jones krenket de etterlatte på en helt ekstrem måte og hans gærne tilhengere gjorde livet deres, som allerede var jævlig, enda jævligere. De fikk ikke sørge i fred.
Alex Jones klarer sikkert å lure bort pengene sine, men jeg håper de lopper han for alt han har.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
2 hours ago, Uderzo said:

Adam Lanza tok selvmord rett etter han hadde begått ugjerningene, så hvilken erstatning snakker du om?

Alex Jones krenket de etterlatte på en helt ekstrem måte og hans gærne tilhengere gjorde livet deres, som allerede var jævlig, enda jævligere. De fikk ikke sørge i fred.
Alex Jones klarer sikkert å lure bort pengene sine, men jeg håper de lopper han for alt han har.

My bad, jeg kjenner ikke saken i hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...