Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mannen med ljåen skrev (10 timer siden):

Alexander Dugin Called Me a Coward – Here’s My Answer

Dugin, putins hjerne, har blitt oppmerksom på Inside Russia.
Konstantin presiserer at han ikke er suicidal, og unngår vinduer.

Wow! Konstantin er temmelig tøff som tør å stå i det tross så alvorlige trusler. Jeg har lurt på hvor mange andre kjente youtubere som har mottatt alvorlige trusler og hva de gjør for å beskytte seg og sine. Når til og med folk som har vært svært kritiske til Russlands invasjon i denne tråden har mottatt drapstrusler så må man begynne å vurdere sitt personvern. Den russiske mafiaen har lange tentakler! Jeg har gjort tiltak for å ikke være identifiserbar, men hvis noen likevel skulle klare å identifisere eller lokalisere meg på noen måte så setter jeg pris på en PM der jeg blir gjort oppmerksom på mine sikkerhetshull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Ukrainske menn og kvinner ofret nok nå?

Og om Europa er redd for at det skal gi Putin motivasjon om Ukraina "kapitulerer" så er det på tide at de setter inn egne soldater?

Skrevet
Mars2029 skrev (11 minutter siden):

Og om Europa er redd for at det skal gi Putin motivasjon om Ukraina "kapitulerer" så er det på tide at de setter inn egne soldater?

Hva mener du her? At Ukraina skal gå med på å gi Russland 20 % av sitt territorium fordi du mener at ukrainerne ikke tåler mer?

Skrevet
Mars2029 skrev (13 minutter siden):

image.thumb.png.6662539cb682f50641cff191d72add11.png.7017b5fb3fe34f5a1d2103041d362be9.png

• Liker 1
Skrevet (endret)
<generisk_navn> skrev (14 minutter siden):

Hva mener du her? At Ukraina skal gå med på å gi Russland 20 % av sitt territorium fordi du mener at ukrainerne ikke tåler mer?

Mener det jeg helt klart skriver.

Hvis Europa er redd for hva det skal gjøre det motivasjonen til Putin om Ukraina inngår en avtale så bør de sette inn soldater selv og ikke være avhengig av at Ukrainere ofrer seg for oss.

Når det gjelder om Ukraina selv bør inngå en avtale eller ikke så er det et veldig vanskelig spørsmål jeg ikke kan svare på for de.

Jeg kan si at for min del hadde det vært veldig lite fristende å bli brukt som kanonføde i en utmattelseskrig mellom stormaktene.

Endret av Mars2029
Skrevet
jallajall skrev (9 timer siden):

Det er forskjell på de jure og de fatco, en de facto anerkjennelse er politisk og behøver forsåvidt ikke innebære noe annet enn hva man har gjort med Crimea og dets "temporarily occupied territory" status. I Axios teksten er det stilt noen premisser eller krav til hva en slik anerkjennelse skal inneholde.

Jeg ser du forsøker å så tvil og usikkerhet rundt jussen her, men la meg være krystallklar: Hverken Ukrainsk grunnlov eller Budapestmemorandumet er de facto. Du har kommet med stadige pro-kreml stikk i tråden her. Får du betalt for det? Kan du ikke bare være ærlig om motivasjonen og ideologien din? Fortell oss hvorfor du snakker pro-kremlsk til stadighet!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...