Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 25


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Straffe som ikke ble gitt? Kan ikke huske noe fra kampen, de sa ikke noe om det i pausen og står ikke noe på VG Live. Hva skjedde?

Salah hadde ballen, ble felt innenfor 16 og gikk i bakken. Har sett straffe blitt gitt for mindre så ikke noe veldig sjokkerende om det hadde blitt det denne gangen heller. Den ble sjekket av VAR så rart at den ikke ble nevnt i det norske studioet. Ble diskutert i Sky studio som nevnt og er med i referatet til nettavisen.

Edit: og det var en liten stopp i spillet når situasjonen ble sjekket av VAR også, så rart at du ikke fikk det med deg om du ser på kampen.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KANE2009 skrev (3 minutter siden):

Edit: og det var en liten stopp i spillet når situasjonen ble sjekket av VAR også, så rart at du ikke fikk det med deg om du ser på kampen.

Ah. Ser på målshow, så har nok ikke fått med meg alle detaljer fra denne kampen. Tror jeg fant situasjonen nå hvis det var etter 22 min, tror det var rett avgjørelse av dommer og VAR. Sjeldent det blir blåst straffe på såpass milde situasjoner, det kan vel skje, men da er man kanskje litt heldig.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (7 minutter siden):

Ah. Ser på målshow, så har nok ikke fått med meg alle detaljer fra denne kampen. Tror jeg fant situasjonen nå hvis det var etter 22 min, tror det var rett avgjørelse av dommer og VAR. Sjeldent det blir blåst straffe på såpass milde situasjoner, det kan vel skje, men da er man kanskje litt heldig.

Den er soft, men det er fortsatt en klar hekting innenfor 16. Er det utenfor 16 hadde man vanligvis fått frispark (om man ikke fikk fordel av ballen). Regelboka sier vel at det er straffe, ergo hvorfor jeg sier en straffe som ikke ble gitt. Mulig det hadde vært heldig å få den.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...