Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 22


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Spillere som går tomme raskt nå er ikke uventa mtp presspillet. Da synes jeg det er rart ikke Rangnick gjør bytter og får på friske bein tidligere.

Ja. Lingard/Sancho og Donny burde blitt byttet inn 20 min tidligere. Kritikkverdig kamphåndtering av Rangnick. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, så ikke denne før nå. Fyren er jo delusional: 

 

Føler med Gerrard. Bortdømt av VAR tidligere i uken, og to baklengs etter tabber i går. 

West Ham - Leeds var fotball på sitt beste idag. Glimrende kamp. Viktig for Leeds. 

Lenke til kommentar

Synes ikke Bruno tar feil - spillere fra begge lag kan si de føler de fortjente mer i går med et greit grunnlag. Spesielt Bruno som scoret to mål. United hadde mange gode sjanser og burde scoret flere mål, samme med Villa. De kjørte mesteparten av kampen frem til rundt 75 minutter da Coutinho kom inn, så jeg skjønner godt han har den følelsen. 

Hva som skjedde tidligere i uka for Gerrard har vel ikke noe å si for kampen i går heller. Villa ble heller ikke bortdømt sist, det var jo en klar offside som VAR tok. Gerrard selv synes det var en grei avgjørelse, det er ikke noe å krangle på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...