Gå til innhold

Hva er denne PCen verdt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en ganske god spill-PC enda. Komponenter, særlig skjermkort har blitt spesielt dyrt de siste åra også.

Jeg vil si verdien ligger høyere enn 5000-6000. Jeg ville ha prøvd å selge denne til 8000,-

https://www.komplett.no/product/1101996/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/komplett-i20-epic-gaming-pc

Du kan sammenligne pcen med denne. Skjermkortet ditt er betydelig bedre. CPUen din er også litt bedre. Du har dobbelt med minne. Du har bedre PSU, og CPU kjøler.

For å trekke frem det negative også. Pcen din er gammel, bare ett år igjen av reklamasjonsperioden. Derfor større risiko enn å gå for nytt.

Jeg tror ikke det stemmer at du ikke har mulighet til å oppgradere til win11. Men det er en mer komplisert løsning. Hovedkortet ditt kan oppgraderes med en TPM modul fra Asus. Tror det er denne; https://www.nidarosdata.no/asus-tpm-m-r20-14-1-pin/cat-p/c/p8642083

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke noe om hva du ville fått for den PC`en der, men 8k for den PC`en, syntes jeg var i overkant. Jeg ville ikke betalt det for en så gammel PC.

Nei. Det jeg ville gjort, var og beholdt PC`en og selge skjermkortet for noen kroner. Det får du sikkert penger for. PC`en ville jeg brukt som Server eller MediaPC`en.

Forøvrig, så får man oppgradert til Windows 11 på den PC`en hvis man absolutt vil det, men ikke på rett fram måten.

Endret av wil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Obs; det er feil med inngangen til Internett (kabel), så jeg selger PCen med en god wifi forsterker. Jeg har ikke merket forskjellen og alt er like bra/stabilt."

Ser du skriver dette i salgsannonsen, og selger med wifi. Men om det er noe galt med RJ45 porten på hovedkortet ditt så er dette en reklamasjonssak. Om feilen ikke er forårsaket av deg selv selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...