Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Alternativ til den såkalte vaksinen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, nightowl said:

Og hva hvis det opprinnelige viruset var lagd av forskere og lekket fra en kinesisk lab, slik mange vil ha det til?

Så er det like fullt et ekte virus. Jeg tror ikke noe er i tvil om at Corona viruset er ekte? mrna du sprøyter inn i kroppen finnes derimot ikke i naturen noen sted unntatt i et lab. 

Lenke til kommentar
-C64- skrev (20 minutter siden):

Tja, et ekte mrna fra viruset eller et syntetisk mrna laget i en lab? Ikke mye å lure på spør du meg. 

Dette sier vel det meste der du går for fullsize smitte mens jeg går for det de laget i en lab.
Du må ikke la deg skremme av ord som syntetisk for det trenger ikke være farlig i det hele tatt.
Du kan jo gjette hva som inneholder alt dette og ville du eventuelt ha spist det?
C18H30O2
C10H10O4
C21H20O12
C40H56O2
C40H56O4
C6NH5O2
C12H17N4OS+
C17H20N4O6
C9H17NO5
C₈H₁₁NO₃

Endret av perpyro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, perpyro said:

Dette sier vel det meste der du går for fullsize smitte mens jeg går for det de laget i en lab.
Du må ikke la deg skremme av ord som syntetisk for det trenger ikke være farlig i det hele tatt.
Du kan jo gjette hva som inneholder alt dette og ville du eventuelt ha spiste det?
C18H30O2
C10H10O4
C21H20O12
C40H56O2
C40H56O4
C6NH5O2
C12H17N4OS+
C17H20N4O6
C9H17NO5
C₈H₁₁NO₃

Ja, uten tvil, Vitenskapen har pr i dag liten forståelse for hva som ligger i mrna, og faktisk heller ikke DNA. Like fullt tror du at de har full peiling når de lager dette i et lab?  Ingenting av mrna du sprøyter inn i kroppen nå av mrna finnes naturlig i naturen, så hva er poenget med å vise til feks Omege3 fettsyre? føler deg lur? Og nei, å få noe i magen er ikke det samme som å få det sprøytet rett i kroppen. Kan ellers informere deg om at jeg tar Omega3 hver dag. 

Lenke til kommentar
-C64- skrev (6 minutter siden):

Vitenskapen har pr i dag liten forståelse for hva som ligger i mrna, og faktisk heller ikke DNA.

Kunne du utdype litt bærmere hvorfor vitenskapen har liten fortåelse i hva som ligger i mRNA?
På meg virker det som de har god fortåelse av hva de holder på med men siden du åpenbart vet det motsatte så utdyp gjerne.
BTW. bra du ikke er redd for epler.

Endret av perpyro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
9 minutes ago, perpyro said:

Kunne du utdype litt bærmere hvorfor vitenskapen har liten fortåelse i hva som ligger i mRNA?
På meg virker det som de har god fortåelse av hva de holder på med men siden du åpenbart vet det motsatte så utdyp gjerne.
BTW. bra du ikke er redd for epler.

Fordi det er en 4 digit digital kode vi mennesker ikke kan lese enda. Vi plukker ut deler av koden (DNA), setter den sammen med andre deler og ser hva som skjer. Der ligger dagens vitenskap av forståelse. mrna er noe av halve DNA strengen (kuttet på langs kan du si). Det eneste man vet om DNA er at det inneholder avansert kode som beskriver hvordan alt liv skal bygges opp (DNA).  

En bedre beskrivelse her

https://sml.snl.no/mRNA

Endret av -C64-
Lenke til kommentar
-C64- skrev (23 minutter siden):

Fordi det er en 4 digit digital kode vi mennesker ikke kan lese enda. Vi plukker ut deler av koden (DNA), setter den sammen med andre deler og ser hva som skjer. Der ligger dagens vitenskap av forståelse. mrna er noe av halve DNA strengen (kuttet på langs kan du si). Det eneste man vet om DNA er at det inneholder avansert kode som beskriver hvordan alt liv skal bygges opp (DNA).  

En bedre beskrivelse her

https://sml.snl.no/mRNA

Så din konklusjon er at det man gjør med mRNA vaskinen kan gjøre ting med DNAet vi ikke vet enda fordi vi ikke har full kontroll på hele menneskets DNA og hva alle delene i det gjør?
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...