Gå til innhold

Tesla fjerner mulighet for spilling mens bilen er i bevegelse


Anbefalte innlegg

Jens Kr. Kirkebø skrev (2 timer siden):

Har ikke misforstått noe. Jeg kommenterte gratis lading på SuC, ikke hurtiglading generelt. Det er mye annet som også har blitt fjernet fra kondemnerte biler, f.eks software-oppgraderinger. 

Hvordan kan du vite at gratislading ikke virker, når Tesla har koplet ut hele ladefunksjonen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
AL123 skrev (På 26.12.2021 den 15.03):

Nei, du viste til drepte i trafikken, så det var ikke den du siktet til. Å følge med på hva du diskuterer er uansett ikke lett, for du raver rundt som en full sjømann.

Eh, jeg tror kanskje du ikke skal fortelle meg hva jeg skriver om. Og kutte ut personangrep, selvsagt.

Jeg ser jo at du "misforstår" hva andre her snakker om også, så jeg begynner å se et mønster...

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
hekomo skrev (17 minutter siden):

Eh, jeg tror kanskje du ikke skal fortelle meg hva jeg skriver om. Og kutte ut personangrep, selvsagt.

Jeg ser jo at du "misforstår" hva andre her snakker om også, så jeg begynner å se et mønster...

Hehe, selvinnsikt er ikke din sterkeste side, tydeligvis. Men for å forklare akkurat denne diskusjonen for deg. Du viste først til antall drepte i trafikken. Når jeg da påpekte at det ikke finnes relevant statestikk for dette når det gjelder Tesla, bla fordi man ikke enkelt kan korrigere for snittalder og snittstørrelse på bilparken, så svarer du ganske ufordragelig at du selvsagt viste til IIHS-testen, som ikke forteller noe om drepte i trafikken som du innledet diskusjonen med. I det hele tatt bør du se litt på hvordan du diskuterer, og gjerne hvor kategorisk du er i forhold til det beskjedne kunnskapsnivået ditt. Når du blir voksen og kommer ut i jobb, så vil en slik måte å argumentere på sjelden bli akseptert.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...