Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 5


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blured skrev (29 minutter siden):

 

Nå gjentar jeg meg selv: Men sliter med å se hvem som skal klare å utfordre dette Chelsea laget. Palace, Arsenal, Liverpool, Villa, Tottenham. Er relativt utfordrende start de har hatt også. Ser veldig frem til Chelsea vs. City neste helg.

Ser sterke ut ja. Har hatt litt hell også, palace med helt ny manager, arsenal og villa (og tildels Tottenham) men svært viktige brikker ute. 

Lenke til kommentar

Villa var gode mot dem. Resultatet i den kampen speilet ikke helt hvordan kampen var, men ellers har Chelsea vært veldig gode. De har også fortsatt en del å gå på føles det ut som. Holder de som sagt før som favoritter til å vinne gullet, og det har ikke endret seg. Men ball er ball, skader og andre uforutsette ting kan skje, og sesongen er ennå ung. Liverpool har også imponert meg, de har en "glød" som er litt tilbake i laget. Synes egentlig Chelsea, Liverpool og United alle har imponert på hver sine måter i starten her, mens City har manglet litt som mange spådde før sesongen.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (57 minutter siden):

På hvilke måte har United imponert deg?

På mange måter, 13-4 i målforskjell, 4 seire og 1 uavgjort på tre borte og to hjemme er en imponerende start det. Har lettere for å skape sjanser mot etablert nå og klarer å involvere Ronaldo i det meste og sette han opp i farlige posisjoner. Målene kommer på en del ulike måter, færre på kontring så langt denne sesongen. 

Trodde på en dårlig sesongstart siden United manglet så mange nøkkelspillere i pre-season som hverken trente med laget før første kamp eller spilte treningskamper, og i tillegg hatt litt personellproblemer på midtbanen så det har vært overraskende bra resultater ut fra utgangspunktet synes jeg. Sliter dog med defensive overganger, blir for ofte "tatt på senga" når motstander vinner ball, men det forventer jeg en bedring på nå fremover som midtbanen er tilbake.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Sitat

4 seire og 1 uavgjort

Er jo heldige med overtidsmål og straffebom på overtid i går. og at de ikke taper 5-1 mot Wolves. bare det er 5 egentlig litt heldige poeng. Dette og  Youngboys kampen får meg til å tvile litt.  Så må man jo se om Ronaldo klarer og stå ut sesongen som 36 åring. Men er tidlig i sesongen, vi må ta opp tråden på nyåret :)  

Endret av leifeinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...