Gå til innhold

Intel 12 serie Alder Lake cpu


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 hours ago, Ola Norman said:

 

My own comments: Seems like 12900k aren't all that much faster then 10900k (?)
I think AMD should have no problem handling Alder Lake with a +15% in games increase using v-cache 3dnow!

Når vi vet at minneytelse har Alt å si i cpubound gaming, så er det jo bare til å le av 3600 ddr4 på ADL 😄

Man ser dog potensialet når ADL har 90fps og 5600x har 70fps ( så det ut som noen plasser i Assasin spillet)

Det sies også at alt den YT kanalen spyr ut er fakt også :p

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
magnusavr skrev (1 time siden):

Blir nok Apex på meg også, Har et 3090 FE som tar 3 Pcie plasser, så da passa det bra med en 4x slot til lydkortet helt nederst der. :)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
2 hours ago, AMDSlayer said:

Hei. Jeg er ganske ny, og lurer også på å gå for Alder Lake. Men hvorfor velge Apex ? :) 

Fordi Apex får fortest og de mest oppdaterte biosene. Apex overklokker også minne særdeles bra, samt ALT minne har en tendens til å funke på Apex.

Rett og slett konge, hilsen en som hatt alle Asus Apex igjennom tidene :) 
Vi på overclock.net får også betabioser direkte fra Asus representanter, som Shamino og Safedisk 😎

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (12 minutter siden):

Fordi Apex får fortest og de mest oppdaterte biosene. Apex overklokker også minne særdeles bra, samt ALT minne har en tendens til å funke på Apex.

Rett og slett konge, hilsen en som hatt alle Asus Apex igjennom tidene :) 
Vi på overclock.net får også betabioser direkte fra Asus representanter, som Shamino og Safedisk 😎

Slik og forstå altså :) Du skyr ikke å koste skjønner jeg! Rått! Har du noen minne-overklokkings resultater å vise til på Apex ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...