Gå til innhold

Hartge har blitt dumpa

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:cry: Føler med deg SirHartge. Det var synd at det tok slutt etter 3år og 8 måneder :(

Men kjærlighetssorgen slipper nok taket etter at du har fått litt tid til å tenke og bearbeide sjokket.

Endret av StrongBad
Skrevet
Leit å høre! Føler virkelig med deg dude.. Skulle ønske jeg hadde noe bedre å si som kanskje kunne hjelpe litt..! sadhug.gif

Tar sjangsen på å foreslå Thailand, "The land of a thousand... durr... somethings".

Skrevet

Det er, vet ikke hva jeg skal si jeg, helt jævelig når sånt skjer...

Man blir liksom så satt ut, klarer ikke å "fungere" skikkelig...

Skrevet
Leit å høre!  Føler virkelig med deg dude..  Skulle ønske jeg hadde noe bedre å si som kanskje kunne hjelpe litt..! sadhug.gif

Tar sjangsen på å foreslå Thailand, "The land of a thousand... durr... somethings".

Det er det dummeste jeg har hørt

Skrevet

Vell.. uansett.. Vi pratet masse om dette på #hw.no undernet igår.. eller idag.. natt til idag er vell best og si. Han er velkommen her i bergen. Grunnen til dette er at det er så mange som har pratet med han over nett og han startet #hw.no undernet og alt sammen..

Skrevet (endret)

Det er det dummeste jeg har hørt

LOL!!!

Glitrende morsom kombinasjon av avataren din + kommentar.

Meget, meget, MEGET, morsomt*.

* Ikke vondt ment hvis avataren din er deg, da.

EDIT:

Ja, det er det vist. Anyway, ikke vondt ment, Kine.

Endret av DrDoogie
Skrevet (endret)
Jeg er _ikke_ fra Thailand, Stig :p

uskydlig.jpg

rly*?

I didn't know that...

Men "Stig"? Er det jeg som begynner å miste oversikten over alle dem falske identitetene mine?

EDIT:

* bare tojser.

Endret av DrDoogie
Skrevet (endret)

Forresten så er jeg opprinnelig fra Korea. Så det så :p Jeg bare reiser til Thailand for å få meg litt pulings av og til

Men, OJ, sorry. Skal slutte å spamme i tråden her nå :blush:

Endret av darkness|
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...