Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg tilstå kjærlighet selv om jeg blir avvist?


Anbefalte innlegg

Jeg og jenta ble ferdig med VGS for en måned siden, men jeg har fortsatt disse følelsene liggende i meg. Og jeg tror jeg kommer til å angre veldig hvis jeg ikke i det minste innrømmer hva jeg har følt de 2 siste årene. At jeg ønsker henne alt det beste. Selv om jeg garantert blir avvist.

Hva tror dere at jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Askeladd skrev (13 minutter siden):

Jeg og jenta ble ferdig med VGS for en måned siden, men jeg har fortsatt disse følelsene liggende i meg. Og jeg tror jeg kommer til å angre veldig hvis jeg ikke i det minste innrømmer hva jeg har følt de 2 siste årene. At jeg ønsker henne alt det beste. Selv om jeg garantert blir avvist.

Hva tror dere at jeg bør gjøre?

Go for it. Om du blir avvist så har du ikke tapt noe og kan gi deg sjøl klapp på skuldra. Hvis du ikke gjør noe, vil du alltid lure på om du hadde en sjanse. Og ja, jeg snakker av erfaring!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (23 minutter siden):

Go for it. Om du blir avvist så har du ikke tapt noe og kan gi deg sjøl klapp på skuldra. Hvis du ikke gjør noe, vil du alltid lure på om du hadde en sjanse. Og ja, jeg snakker av erfaring!

Takk! Dette var det siste dyttet jeg trengte. Skal gjøre det så fort det blir morgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (4 timer siden):

Hvordan gikk det?

Det gikk som forventet. Dvs at jeg ble avvist, men på en snill måte.
Føler meg litt såret, men også lettet. Jeg prøvde i det minste, og det kan jeg bare klappe meg selv i skulderen for.
Nå er det vel bare å gå videre med livet :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Askeladd skrev (3 minutter siden):

Det gikk som forventet. Dvs at jeg ble avvist, men på en snill måte.
Føler meg litt såret, men også lettet. Jeg prøvde i det minste, og det kan jeg bare klappe meg selv i skulderen for.
Nå er det vel bare å gå videre med livet :)

Kjempebra jobba ;) Alt man gjør i livet er halvsjanser og jo før man godtar dette jo bedre :)

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Askeladd skrev (11 timer siden):

Det gikk som forventet. Dvs at jeg ble avvist, men på en snill måte.
Føler meg litt såret, men også lettet. Jeg prøvde i det minste, og det kan jeg bare klappe meg selv i skulderen for.
Nå er det vel bare å gå videre med livet :)

Det er uansett bra du prøvde deg. Ingenting er verre enn å ha følelser for noen som man ikke får levd ut. Bedre å få revet av plasteret på en måte. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...