Gå til innhold

Forza Horizon 5 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen år siden var alle spill som ble lagt ut på microsoft store en "UWP App" (universal windows platform) det tekniske bak det vet jeg ikke så mye om, men utgaver av spill som ble solgt i microsoft store var som regel objektivt dårligere enn de samme spillene gjennom steam eller andre tjenester, ofte med dårligere ytelse, manglende funksjoner som exclusive fullscreen, manglende multi gpu support og i noen tilfeller færre updates osv. Slik er det ikke for nye spill nå lenger slik jeg vertfall har forstått det 

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (På 28.8.2021 den 2.10):

Hverken Forza horizon 3 eller 4 var vel "UWP apper"? det er vel ganske mange år siden siden de kuttet ut den praksisen der hvor "UWP" spill oppførte seg på noen annen måte enn steam versionen av samme spillet?

Det jeg ikke likte med spill jeg skaffet gjennom Windows Store (ikke mange), var at jeg ikke hadde tilgang til å rote rundt i mappene til spillet og endre på filer manuelt. Dette kan være viktig for å rette på feil, forbedre ytelse/grafikk, og ikke minst for modding. Jeg har det ikke installert akkurat nå, men synes å huske at FH3 hadde dette problemet. Det var hovedgrunnen til at jeg ikke kjøpte FH4 før jeg oppdaget at det hadde kommet til Steam.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Supert at du sier fra, men jeg har meeeer enn nok å spille frem til FH kommer. Må bli ferdig med Valhalla, har ikke engang begynt på RDR2 og GTAV, har halvveis fullført Far Cry 5, nettopp kjøpt meg Quest 2...

Så kommer Far Cry 6, FM22 og FH 5 i løpet av én måned. I den måneden blir jeg også pappa for 3. gang :p

Har ikke tid til expansions, nei ;)

 

Lenke til kommentar
Sarasin skrev (På 9/18/2021 den 21.14):

Jeg kjøpte kun normalversjonen av FH4, men kliner skikkelig til denne gang. Noen som har peiling på hva som kommer av expansions denne gang?

 

Det venter de sikkert med til etter spillet har spilt lansert, men hvis de følger samme plan som FH3 og FH4 så blir det sikkert to store utvidelser. En som er mer seriøs (Storm/Fortune Island) og en som er mer ovedreven/tullete (Hot Wheels / LEGO). 

Selv håper jeg på en "Return to Colorado" expansion i og med at det første Forza Horizon spillet blir ti år gammelt i 2022.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...