Gå til innhold

Forza Horizon 5 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
49 minutes ago, Orwandel said:

Han der AR12 fyren må være den mest irriterende Forza YouTuberen. Hvorfor roper han konstant? Det er mange flere som er mye bedre, synes jeg i alle fall.

Helt enig med deg i akkurat det, men det virker jo som han får infoen i det minste. Uansett - er det sant angående siste boss?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
15 hours ago, Sarasin said:

Er det crossplay dersom man kjøper det på steam kontra MS Store? Har en kompis jeg skal spille med som sitter på Xbox...

Ja Steam versjon er Crossplay men ikke Cross save om en vil ha muligheten til både pc xbox, streaming etc. 

Lenke til kommentar
5 hours ago, Sarasin said:

Jeg har spurt han karen som legger ut videoene, men har ikke fått svar (enda).

Vet noen av dere hva slags oppløsning og framerate disse videoene er fra?

Jeg tipper 4k60 om du tenker på Don Joewon Song men husk at YouTube er virkelig redusert for tiden når det kommer til kvalitet. 

Du kan trykke på den info for nerds på YT og få opp codec bitrate fps etc

 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, Theo343 said:

Har det blitt redusert siste tiden? Noen detaljer?

Føler det går veldig i bølgedaler, mulig det hjelper å ha premium men på vanlig gratis YouTube i det siste har det vært kvelder der content fra mindre eller nye kanaler såvidt buffrer, stopper, må refreshest flere ganger for å i det hele tatt starte, perioder der maks oppløsning er redusert etc. 

Feilmelding som kommer opp, ISP statistikk om sertifisering og belastning etc og ting enn vanligvis ikke ser. 

Merker det godt om en hopper i lange  videoer eller generelt high res. 

Fra og med Mars har default resolution blitt satt ned og mye video re-encodet ned for å spare bandbredde. 

Det hjelper å sette opp egen dns etc.

Bruker YouTube så mye at jeg burde sikkert ha premium, nå er jo det veldig spesielle tider så uforventet eller uholdbart er det absolutt ikke :)

Samtidig er det for det stort sett helt knirkefritt og mer enn godt nok om en for det meste er innom trending/mainstream. 

Finner det meste her: 

https://www.reddit.com/r/youtube

 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ser denne kan forhåndsbestilles noen plasser men ikke her i Norge, her blir den først tilgjengelig på release? 

Players who pick up the FH5 Limited Edition controller also get a few extra bits to show off in-game. There’s a specific shirt for your avatar, an exclusive victory emote which allows you to set off a powder firework, and a Forza Edition 1932 Ford De Luxe Five-Window Coupe, in a special livery inspired by the controller.

 

RDT_20210827_0609405041429361280563793.jpg

Lenke til kommentar
7 hours ago, Thobjo said:

Ser denne kan forhåndsbestilles noen plasser men ikke her i Norge, her blir den først tilgjengelig på release? 

Players who pick up the FH5 Limited Edition controller also get a few extra bits to show off in-game. There’s a specific shirt for your avatar, an exclusive victory emote which allows you to set off a powder firework, and a Forza Edition 1932 Ford De Luxe Five-Window Coupe, in a special livery inspired by the controller.

 

RDT_20210827_0609405041429361280563793.jpg

Har forhåndsbestilt på microsoft store, dog til 799 så håper den dukker opp i vanlig butikk også litt rimeligere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...