Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
barezell skrev (3 minutter siden):

Slett cache mappa.

Også et alterntiv ja:
C:\Users\%username%\Documents\Battlefield 2042\cache

Jævla merkelig at dette blir tvunget inn i brukerprofilen på C-disk , når jeg har installert spillet på en annen (raskere) disk...

Lenke til kommentar

Kanskje er kompromissene de har måttet gjøre for å få plass til 128 spillere og gigantiske maps det som skaper mest problemer? I tillegg til de tegneseriefigur-karakterene de har laget som skal si sånne tøffe ting da.

Har ikke fått spilt det fulle spillet selv enda, men det ser ut fra det jeg har sett for meg til å være 1) mindre destruction enn i tidligere spill 2) langt mindre detaljerte maps 3) veldig store, åpne områder med lite dekning og færre "hotspots".

Størrelsen gjør også at det er langt flere kjøretøy, kanskje litt for mange? 

Med så store, åpne områder skulle jeg ønske de videreførte fortifications fra BFV. Det kunne ha vært en fin løsning for dette.

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Mala said:

Ja de må for all del ikke videreføre ting som fungerte i fra forrige spill :) 

De er flinke til å passe på det ja 🤣

De har faktisk bare begynt fra "scratch" hver BF  og det er ganske utrolig når det er en  spill "serie"...

Tenk hvor bra BF kunne ha vært om de tok med seg alt det som var bra med hvert spill! 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
43 minutes ago, Nizzen said:

De er flinke til å passe på det ja 🤣

De har faktisk bare begynt fra "scratch" hver BF  og det er ganske utrolig når det er en  spill "serie"...

Tenk hvor bra BF kunne ha vært om de tok med seg alt det som var bra med hvert spill! 

Det er jo svensker som står bak 🤣

Men fra spøk til alvor, det er jo helt utrolig at ikke noe er gjenbrukt. Feks. den elendige nettkoden som ble fikset, før den dukket opp igjen i påfølgende spill. Hadde de bygget videre ville trolig de fleste lanseringer gått langt bedre og vi som spillere hadde sluppet å vente et år før spillet fungerte som forventet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...