Gå til innhold

Ny runde med lekkede Battlefield 6-bilder viser spillet i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner det vanskelig å tro at slike "lekkasjer" ikke er ren markedsførings fra EAs side. Det blir litt suspekt når det lekker så nære den offisielle avdukingen, noe som kun bidrar til økt PR og hype frem til onsdagens event, ved å holde det i live i spillmediene lengre.

Lenke til kommentar

Disse lekkasjene er jo veldig uinteressante. Alt man ser på bildene er at det ser ut som et moderne BF spill, sier ingen ting om hvordan gameplay blir, blir det som BF 3, 4, 1, 5 eller noe helt nytt, hvordan er våpene osv.  Hva har de gjort for å gjøre dette bedre enn BF4.

Tekst infoen man fikk for sånn 6 måneder siden er jo mye mer interessant med snakk om at miljø skal blir veldig destuerbart.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (44 minutter siden):

blir det som BF 3, 4, 1, 5 eller noe helt nytt, hvordan er våpene osv.  Hva har de gjort for å gjøre dette bedre enn BF4.

Forhåpentligvis blir det langt nærmere bf3 enn bf4, bare uten den elendige balansen på kartene.

Lenke til kommentar

BF6 til Epic Games Store. Også rykter om det blir ingen steam, merkeligt med tanke på den nylige avtalen mellom EA og Valve, men eg håper dette stemmer, det er ingenting eg liker bedre enn å se gamers grine over at et spill kommer på feil launcher ;) 

Screenshot_204.thumb.png.d911d61915b25b070d072f5906c2a1e9.png

Lenke til kommentar
Iki skrev (9 timer siden):

Forhåpentligvis blir det langt nærmere bf3 enn bf4, bare uten den elendige balansen på kartene.

Forhåpentligvis blir det langt nærmere BF4 enn BF3.

BF4 er slik BF3 skulle vært fra starten. Og jeg har spilt mange mange timer i begge .

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
FiveInline skrev (30 minutter siden):

Forhåpentligvis blir det langt nærmere BF4 enn BF3.

BF4 er slik BF3 skulle vært fra starten. Og jeg har spilt mange mange timer i begge .

Bf3 har langt bedre våpenfølelse og balansering av klassene.

Der gir hver våpentype mening. Du kan faktisk bruke en lmg, pdw eller hagle i spillet, og man må nesten ha et lag med de forskjellige klassene for å vinne en kamp. I bf4 har man ingen grunn til å bruke annet enn en assault rifle, da den har mer skade i nærkamp enn en hagle og bedre rekkevidde enn enkeltskudd rifler...

 

Lyddesign, kjøretøy osv var også bedre designet.

Det eneste punktet bf4 gjør bedre er kartene, men ingen Battlefield spill har hatt spesielt gode kart siden bc2.

Lenke til kommentar
Iki skrev (2 minutter siden):

Bf3 har langt bedre våpenfølelse og balansering av klassene.

Der gir hver våpentype mening. Du kan faktisk bruke en lmg, pdw eller hagle i spillet, og man må nesten ha et lag med de forskjellige klassene for å vinne en kamp. I bf4 har man ingen grunn til å bruke annet enn en assault rifle, da den har mer skade i nærkamp enn en hagle og bedre rekkevidde enn enkeltskudd rifler...

 

Lyddesign, kjøretøy osv var også bedre designet.

Det eneste punktet bf4 gjør bedre er kartene, men ingen Battlefield spill har hatt spesielt gode kart siden bc2.

Jeg tror du har det baklengs. Det eneste BF3 var bedre på var kartene, utenom det så er BF4 overlegen på nesten alt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig spent på dette og håper Dice har fått nok tid til utvikling nå. 
 

Likevel veldig kritisk til hvordan EA tenker å melke dette spillet. 
Savner før i tiden da man kjøpte premium så fikk man alt som kom til spillet av kart og våpen. Ingen ekstra mas om å kjøpe ditt og datt fra en ingame store med X antall forskjellige valutaer 😩

Lenke til kommentar
TheKims skrev (8 timer siden):

Jeg tror du har det baklengs. Det eneste BF3 var bedre på var kartene, utenom det så er BF4 overlegen på nesten alt.

 

Bf3 sine kart var ubalanserte, dette førte til at nesten alle kamper endte i spawncamping.

I bf3 kunne du bruke smg og pdw, da de hadde lavere ttk når du var nær andre. I bf4 har assault rifler lavere ttk.

I bf3 kunne du bruke en lmg på lengre distanser, de hadde mindre rekyl enn assault rifler, og de hadde opp til 400 skudd i magasinet. I bf4 hadde du ingen grunn til å bruke en lmg, da assault rifler var like stabile og hadde like mange skudd i magasinet.

I bf3 kunne du bruke hagler med slugs, og da ville du kunne skyte noen på andre siden av kartet. I bf4 er hagler så og si ubrukelige.

Klassene var balanserte. Du kunne ikke vinne over en snikskytter med assault klassen om dere var 800 meter fra hverandre, slik du lett kan i bf4.

Du trengte hver klasse da gadgets var fordelt på hver klasse på slik en måte at det gav mening å spille hver klasse.

Bf4, bf1 og bfv sliter alle med at det ikke er noen vits å bruke noe annet enn en enkelt klasse, da de rett og slett er bedre enn alle andre, uansett hva du gjør i spillet, distanse, anti-tank eller annet.

Det merkelige er at hardline kanskje er det spillet som har hatt best balanse og best kart blant alle de nye bf spillene, men det er også et av de minst likte.

 

Har noen tusen timer spilling i bad Company 2.

Rundt 1500 timer i bf3.

900 i bf4.

1000 i hardline.

600 i bf1.

400 i bfv.

Lenke til kommentar
Iki skrev (5 timer siden):

Bf3 sine kart var ubalanserte, dette førte til at nesten alle kamper endte i spawncamping.

Det var noen kart som var dårlig designet og endte med spawn camping. Grand Bazaar og Metro for å nevne noen. Vi har likens kart i BF4, Locker og Metro for å nevne noen

I bf3 kunne du bruke smg og pdw, da de hadde lavere ttk når du var nær andre. I bf4 har assault rifler lavere ttk.

Dette kan du også i BF4. AS Val som er en PDW har den raskeste TTK av alle våpen i nærkamp, da tar jeg ikke hagler med.

I bf3 kunne du bruke en lmg på lengre distanser, de hadde mindre rekyl enn assault rifler, og de hadde opp til 400 skudd i magasinet. I bf4 hadde du ingen grunn til å bruke en lmg, da assault rifler var like stabile og hadde like mange skudd i magasinet.

Det er ingen våpen i BF3 som har 400 skudd i magasinet og rekylen er ganske lik Assault rifler. Du kan bruke Bipod som da eliminerer rekyl, men du er også sitting duck og vil mest sannsynelig bli headshottet av en sniper

I bf3 kunne du bruke hagler med slugs, og da ville du kunne skyte noen på andre siden av kartet. I bf4 er hagler så og si ubrukelige.

Hagler er ment for nærkamp og er langt fra ubrukelig. Hvorfor er det da servere som banner hagler visst du mener de er ubrukelig?

Klassene var balanserte. Du kunne ikke vinne over en snikskytter med assault klassen om dere var 800 meter fra hverandre, slik du lett kan i bf4.

Dette kan du fortsatt ikke i BF4. Visst du klarer å ta ut en sniper på 800 meter så bør du sende klippet til AKA ART's top plays 😛

Du trengte hver klasse da gadgets var fordelt på hver klasse på slik en måte at det gav mening å spille hver klasse.

Dette trenger du i BF4 også med mindre du bare spiller på infanteri kart. Jeg spiller nesten utelukkende som Engineer på kart med kjøretøy

Bf4, bf1 og bfv sliter alle med at det ikke er noen vits å bruke noe annet enn en enkelt klasse, da de rett og slett er bedre enn alle andre, uansett hva du gjør i spillet, distanse, anti-tank eller annet.

Her er jeg faktisk enig med deg. Klasse balansen har nesten alltid gått i favør til medic klassen. Du har mulighet til å heale, revive og har tilgang til de beste våpnene

Det merkelige er at hardline kanskje er det spillet som har hatt best balanse og best kart blant alle de nye bf spillene, men det er også et av de minst likte.

Det er minst likt nettopp pga den ræva balansen. Det var fire våpen i spillet som var så overlegen at alt annet ble ubrukelig. K10, M416/M16A3 og R700. Prøvde du å bruke noen andre våpen, så ble du rævkjørt

 

Har noen tusen timer spilling i bad Company 2.

Rundt 1500 timer i bf3.

900 i bf4.

1000 i hardline.

600 i bf1.

400 i bfv.

.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (52 minutter siden):

Det var noen kart som var dårlig designet og endte med spawn camping. Grand Bazaar og Metro for å nevne noen. Vi har likens kart i BF4, Locker og Metro for å nevne noen

Damavand, kharg, noshahr, seine, og ofte Teheran.

Noe som gjør at vi sitter igjen med Firestorm og Caspian...

Kart hvor det ene laget startet ute på havet eller langt utenfor en by i et åpent område gjorde det lett for det andre laget å sette opp rundt dem.

 

TheKims skrev (56 minutter siden):

Dette kan du også i BF4. AS Val som er en PDW har den raskeste TTK av alle våpen i nærkamp, da tar jeg ikke hagler med.

Et våpen som kom i en senere betalt DLC pakke.

Det har også kun høyere ttk innenfor 10 meter, etter dette er assault rifler bedre.

Selv da er det snakk om 40ms hurtigere ttk.

TheKims skrev (1 time siden):

Hagler er ment for nærkamp og er langt fra ubrukelig. Hvorfor er det da servere som banner hagler visst du mener de er ubrukelig?

Hagler i tidligere Battlefield spill har hatt betydelig lengre rekkevidde.

Selvfølgelig er de ikke ubrukelige på enkelte innendør kart, men å bruke en hagle på for eksempel Caspian er helt tullete i forhold til en assault rifle, noe det ikke ville vært i bf3 eller bad Company 2.

Lenke til kommentar

Kjøretøy er jo uendelig mye bedre i BF4 enn i 3. Du blir disablet på, var det rundt 50%? Så måtte du reparere helt til 100 igjen før du kan kjøre videre med MBT/IFV, i BF4 kan du kjøre videre selv med 15%. Helikopter er MYE bedre. Du har i tillegg flere typer ammo/raketter Jeg kan ikke komme på en eneste ting jeg likte bedre med kjøretøy i BF3.

Men hver sin smak, om folk likte BF3 bedre så er det en ærlig sak, for meg er BF4 helt overlegent totalt sett.

Jeg runda vel 1000 timer i BF3.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...