Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI 8.PLASSEN KAN IKKE TA CONF LEAGUE SELVOM CHELSEA VINNER CL. Kan noen mute tv2 studio

https://www.thesun.co.uk/sport/14868575/what-happens-if-chelsea-win-champions-league/

I følge the Sun: Hvis Chelsea vinner CL og blir nr 5, går 5 engelske lag til CL. 6. og 7.plassen går til EL, og ingen til Conf.league. Men jeg finner ikke noe om dette i andre linker at ingen går til Conf, så regner med at det kun er EL plassen som mistes. 

Det som er sikkert er at England kun har 7 plasser til e-cup. TV2 er ute på viddene. Og dette øker de prisen for

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (7 minutter siden):

Absolutt, men kan du huske noe så ille som de siste 10 minuttene før pause i denne sesongen? Ser litt bedre ut nå.

Er på jobb. Hører bare på radio, så litt vanskelig å si for meg hvor ille det faktisk var. Overtiden hørtes jo helt syk ut for Villa iaf. 

Dama som kommenterer på BBC5 > alle kommentatorer i Norge, forøvrig. 

Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (7 minutter siden):

Er på jobb. Hører bare på radio, så litt vanskelig å si for meg hvor ille det faktisk var. Overtiden hørtes jo helt syk ut for Villa iaf. 

Dama som kommenterer på BBC5 > alle kommentatorer i Norge, forøvrig. 

Ja, hun er helt rå! Du kan være glad du er på jobb og slapp unna en full audiovisuell opplevelse av førsteomgangens siste halvdel 😛 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...