Gå til innhold

Testeren skulle bare bøye litt på gaming­mobilen til 10.000 kroner. Se skadene her


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er forbauset at overskriften er: "knekker som en kvist" når neglene tomlene til JerryRigEverything er helt hvite fordi de er tomme for blod når han trykker. Hvor mange er det som trykker så hardt på elektrisk utstyr?

Bruddstyrken holder til normalt bruk. Det å faktisk forsøke å knekke telefonen kan umulig kvalifiseres som normalt bruk.

Lenke til kommentar
25 minutes ago, dbass said:

Jeg er forbauset at overskriften er: "knekker som en kvist" når neglene tomlene til JerryRigEverything er helt hvite fordi de er tomme for blod når han trykker. Hvor mange er det som trykker så hardt på elektrisk utstyr?

Bruddstyrken holder til normalt bruk. Det å faktisk forsøke å knekke telefonen kan umulig kvalifiseres som normalt bruk.

Har gjør denne testen med alle mobiler han får, 90% av de overlever. 

 

Men jeg er enig, "knekker som en kvist" er litt å ta i.

Endret av Mr.AMG
Lenke til kommentar

Litt artig at denne Zack har gjort karriere på å mishandle elektronikk. De testene hans har jo ingen reell verdi - det er ingen ved sine fulle fem som går all in for å knekke telefonen sin. Eller tilfeldigvis kommer borti displayet med lighteren i et halvt minutt. Ripetesten på glasset kunne kanskje hatt noe for seg, men når kommentaren til 99 / 100 telefoner er "scratches at level 6, with deeper grooves at level 7" så er det lite poeng i det og. 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...