Gå til innhold

Formel 1 2021

Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har F1 appen på mobilen så plinger det når de starter. Noen ganger så er det litt forsinket, men det er bedre enn å gå glipp av alt.

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gavekort skrev (2 timer siden):

Hvis du har F1 appen på mobilen så plinger det når de starter. Noen ganger så er det litt forsinket, men det er bedre enn å gå glipp av alt.

Har kun F1TV-appen, ingen notifikasjoner der. Mener du en annen F1-app?

Skrevet
Comma Chameleon skrev (27 minutter siden):

Har kun F1TV-appen, ingen notifikasjoner der. Mener du en annen F1-app?

Ja. Er en som heter Formula 1 som bare er nyheter og slikt. Er ikke så voldsomt mye interessant innpå der, men du får i det minste varsler når det er løp.

Gjest Slettet+3165
Skrevet
Nitrius skrev (16 timer siden):

Hvordan er disse app'ene til F1, er det noe gode stream muligheter til div. smart TVer?

Har fungert fint for min del å caste fra F1 TV appen på mobilen til min Nvidia Shield iallefall.
Har ikke testet rett til TV'en, da jeg ikke bruker "smart funksjonaliteten" på den.

Skrevet (endret)

Første rødflagg i Q2. Riccardo i veggen samme sted. Man rekker ikke gjøre noe mer i Q2 nå med 1:29 igjen.

Veldig tett med tidene.

Endret av Ratleto
Skrevet

Skjønte det. Rødflagg siste rundemulighet i Q3. Tsunoda ut, og Sainz, som lå bak ham, kjørte ut avkjøringssonen i stor fart, og skadet bilen.

Leclerc på pole - igjen. Wow.

Skrevet (endret)

BREAKING: Lando Norris har gitt tre-plass ned i start for å ikke følge prosedyre med rødflagg.

Endret av Jarmo
Skrevet

For de mer erfarne, skal F1 kjøre 2 helger på rad på same bane i Østerrike? Eller misforstår eg noe? De kaller det ene "Stenmark" og den andre for "Austria" - men same bane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...