Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bottas..🤯Mannen med uflaksen i det laget.

Ratleto skrev (3 timer siden):

Ferrari ville ikke risikere å bytte girkassa for å flyttes 5 plasser bakover - så da ble det istedet at han ikke starter engang...

Ferrari har ikke akkurat vært særlig gode på strategi eller gode avgjørelser siste årene dessverre.

 

 

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
19 minutes ago, DaniNichi said:

Bottas..🤯Mannen med uflaksen i det laget.

Ferrari har ikke akkurat vært særlig gode på strategi eller gode avgjørelser siste årene dessverre.

De påstår at det ikke hadde noe mer girkassa å gjøre, men "driveshaft left rear". Rart de ikke sjekka slikt, synes jeg da men.

Lenke til kommentar
Ratleto skrev (5 minutter siden):

De påstår at det ikke hadde noe mer girkassa å gjøre, men "driveshaft left rear". Rart de ikke sjekka slikt, synes jeg da men.

Ikke alt som kan sjekkes før du er ute på banen og legger litt g-krefter på bilen. 

Det mest irriterende var kanskje var noe av det verste øyeblikket fra en race director noensinne. Vettel er midt i å fullføre den eneste ordentlige forbikjøringen i løpet og de kutter bort til Stroll som bommer litt på løypa. To ganger kuttet de bort. Elendig arbeid.

Lenke til kommentar

Jepp. Burde blitt avsluttet nå etter det her.

Merker at jeg er så i konflikt med meg selv om Monaco burde få være i F1. Å ha løpet i nåværende tilstand mener jeg ikke fungerer. Hadde dette løpet hatt noen kræsj, gule flagg, safety car, røde flagg, eller regn så hadde det uten tvil vært et mye bedre/bra løp. Når det er ingenting så er det utrolig døvt. Det er gøy å se bilene suse rundt i gatene, uten tvil, men det eneste interessante ved løpet skjedde i pitten.

Noen endringer må på plass. Enten med bilene eller med løpet. Og det er unødvendig å endre bilene pga et løp, så her tror jeg Monaco blir å slite med å rettferdiggjøre fulle løp der.

Lenke til kommentar

Enig med deg der. Det hadde skapt ekstrem furore om FIA hadde bestemt seg for å kutte ut Monaco. Likedan om de hadde gjort store inngripen i banens layout. Så hva kan man gjøre?

En løsning kunne vært å ha kjørt race med en one-off bil for kun Monaco. La oss si de bruker en Formula E bil for denne helgen der alle stilte på like termer. Det ville vært et interessant innblikk i kjøreferdigheter, som vi vet skaper stor debatt og interesse. Samtidig ville de fått promotert Formel E og det ville vært en fin ting å gjøre i tråd med Monaco sin veldedighets-charade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...