Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 24

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Lindelöf vært litt mer på, så hadde han hatt den, selv med en hånd i ansiktet. Det er litt typisk Loffen, han er ikke den som kaster hodet fram for å vinne en 50/50 duell. Jeg skulle gjerne sett den avblåst og annullert, men jeg synes også den er helt OK å la passere. Om Loffen vil være først på den ballen, så er han det. Bailly hadde ikke tapt den duellen, for å si det sånn.

Jeg er også litt lei av argumentet hvor en ser for seg å bruke Lindelöf mot dårligere motstand. Dårligere motstand krever enda raskere forsvarsspillere og enda sterkere duellspillere i feltet for å forsvare seg mot dødballene (de stort sett satser hardt på). Vi mister litt pasningsspill med Bailly, men jeg tror vi taper flere poeng mot svakere motstand ved å ha svake duellspillere som er "pasningssterk" vs duellspillere. 

Hvor mange forløsende pasninger slår Maguire og Lindelöf per sesong? Og hvor mange dueller taper vi i feltet som stopperne til bunnlagene i PL ville ryddet unna?

Skrevet

Etter å ha sett WBA målet x-ganger i reprise - Loffen taper jo duellen lenge før han får en hånd foran øynene. Det er sikkert det dommeren også ser.

Skrevet
Just now, Prusk said:

Etter å ha sett WBA målet x-ganger i reprise - Loffen taper jo duellen lenge før han får en hånd foran øynene. Det er sikkert det dommeren også ser.

Kan ikke legge skjul på at Lindeloff har vært udugelig i denne kampen, men synes virkelig det burde være blåst likevel, mest pga. den hånda oppi ansiktet.

Skrevet

På tide at klubbene sender inn en felles klage på hele dommerstanden. Går jo faen ikke en kamp uten elendige dommerprestasjoner... Er det rart de er utelatt fra de store internasjonale turneringene? Faen meg verre enn eliteserien.. 

Skrevet

Det er et helt klart frispark uavhengig av om Lindelöf kunne gjort det bedre i duellen eller ikke.

Litt bedre video:

Arm/albue hardt i bakhodet, låsing av arm, hender i ansiktet og foran øynene.

Forstå det den som kan. Jeg har gitt opp.

Skrevet (endret)
10 minutes ago, Prusk said:

Han får jo armen i bakhodet som setter han ut av spill lenge før ballen kommer. Helt umulig å si om han taper duellen før eller etter. Ergo skulle dette være dømt på. 

Hvis ikke dette er clear and obvious error kan de legge ned hele VAR. 

Endret av kim_InnleggNO
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...