Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 24


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (21 minutter siden):

Hvorfor streker de i VAR-rommet opp offsiden fra armhulen til Dawson? Hadde vært offside uansett, men øvre del av armen er lov å score med denne sesongen. 

Fordi at ingenting med verken VAR eller dommere gir mening for tiden. 

Jeg syns fortsatt tanken bak VAR er god, men slik det fungerer i praksis nå er håpløst. Kombiner dette med dårlig dømming så har du dagen i går, imo så var eneste kampen i går uten kontroversielle avgjørelser Everton - Fullham. 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Ikke lest deg opp på reglene enda altså? :) 

Jeg tror aldri det kommer til å bli enighet rundt den straffen og det røde kortet der, men det virker bare så sykt at det der er både straffe og rødt kort når Luiz egentlig bare jager en spiller som har ball og han selv blir sparket i kneet. Greit at det er straffe, men at reglene er slik at det der skal bli både straffe og rødt er fortsatt helt sykt syns jeg. 
 

Lenke til kommentar

Synes den differensieringen er veldig bra. Generelt om en spiller går etter ball er straffe + gult vanligvis nok. Men det må være anledning for dommeren å også gi rødt i straffesituasjoner der spiller ikke går etter ball. Men en forbedring de kan gjøre er at dommer ikke MÅ gi rødt i de tilfellene spiller ikke går etter ball, som f.eks. situasjonen med David Luiz. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
blured skrev (3 minutter siden):

Synes den differensieringen er veldig bra. Generelt om en spiller går etter ball er straffe + gult vanligvis nok. Men det må være anledning for dommeren å også gi rødt i straffesituasjoner der spiller ikke går etter ball. Men en forbedring de kan gjøre er at dommer ikke MÅ gi rødt i de tilfellene spiller ikke går etter ball, som f.eks. situasjonen med David Luiz. 

Luiz prøver jo mest sannsynlig bare å hente inn igjen Jose slik at han faktisk kan gå for ball, dessverre blir han sparket i kneet i den sammenhengen. Ikke meningen fra Luiz at det der skulle skje tror jeg, og om Jose faller lett er jo en annen diskusjon. En av de billigste røde kortene jeg har opplevd på lenge. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...