Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor på start står det import av bilder?


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å overføre bilder fra mobil til pc, det ble ikke enkelt. Hos meg er det intet valg om import av bilder, som det var før. Mobil er også koblet til pc uten at det hjelper. Og det har fungert før, da det var en knapp for overføring av bilder. Hva må jeg gjøre. Jeg har Windows 10

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt feil del av forumet tenker jeg?

Hvis man åpner programmet "Bilder" i Windows 10, er det videre en importknapp. Dette er vel da for å legge det i et bildekartotek i Windows tror jeg, i tillegg til at det vel legges en plass på disken. Aldri brukt dette. 

Personlig går jeg via "Min PC" og i Windows Explorer, og kan der klikke meg inn på mobilen for å kopiere eller flytte bildene fra mobilen til ønsket katalog på harddisk.

Lenke til kommentar
NULL skrev (45 minutter siden):

Litt feil del av forumet tenker jeg?

Hvis man åpner programmet "Bilder" i Windows 10, er det videre en importknapp. Dette er vel da for å legge det i et bildekartotek i Windows tror jeg, i tillegg til at det vel legges en plass på disken. Aldri brukt dette. 

Personlig går jeg via "Min PC" og i Windows Explorer, og kan der klikke meg inn på mobilen for å kopiere eller flytte bildene fra mobilen til ønsket katalog på harddisk.

Og hvor skulle jeg legge spørsmålet? Dette ble komplisert. Før var det mulig å importere der det sto bilder. Men det er ikke mulig nå. Og det var fra knappen start. Alle bilder har tidligere lagt seg på pc, men nå fungerer det ikke. Det skal ikke være enkelt. Hvor finner jeg "Min PC"? eR DET PÅ "STARTMENYEN"? Det er ingen importknapp på " Bilder" hos meg. Det valget finnes ikke. 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

Hvis mobilen kommer opp som en disk i windows explorer så kan du kopiere inn bildene der.

Men hvis mobilen ikke kommer opp som en disk så må du nesten bruke en skytjeneste som Google Drive eller Microsoft OneDrive til å sende/ ta backup av bildene til skytjenesten og videre derfra til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...