Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

18 minutes ago, Gibblay said:

Som sagt fersk i dette her. Klarer ikke å se noe sted hvor mye jeg har fått til, og hvor lenge det tar for å få de nødvendige 0,05 Ethereum. En dag, to dager? Ser med tipset om tweak at hashrate steg til ca 58/59 som var en markant forbedring. Power ligger på 203w. 

Det var veldig mye. Du bør kunne nå full hastighet på under 115W. Det høres ut som det er en kraftig reduksjon, ikke en forbedring. Det er MH/s per watt som teller. 59 MH/s ved 203 W er 0,290 MH/s per watt, noe som absolutt ikke er bra siden du bør ha 0,530 eller bedre på 3070 og 3060 Ti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (36 minutter siden):

Du bør kunne nå full hastighet på under 115W

hvordan ? monterte en 3070 i stad å ser den ligger på ca 200w. Leste noe om undervolting her i tråden tidligere, men dersom du kunne sagt det kjapt en gang til så slipper jeg leite

Lenke til kommentar
muuha skrev (Akkurat nå):

hvordan ? monterte en 3070 i stad å ser den ligger på ca 200w. Leste noe om undervolting her i tråden tidligere, men dersom du kunne sagt det kjapt en gang til så slipper jeg leite

Sett i det minste ned powerlimit til 60% og boost opp minne til 1200

Lenke til kommentar
muuha skrev (14 minutter siden):

hvordan ? monterte en 3070 i stad å ser den ligger på ca 200w. Leste noe om undervolting her i tråden tidligere, men dersom du kunne sagt det kjapt en gang til så slipper jeg leite

Hvis du bruker MSI Afterburner så kan du få opp en "Voltage/Frequency curve editor" hvis du trykker "CTRL+F".
På fanen for "Voltage" ser du spenningen GPU-en vil kjøre ved de forskjellige frekvensene. 
Trykk på punktet på kurven for 725mV og deretter trykker du "CTRL+L". Da blir GPU-en låst til 725mV og den frekvensen på kurven.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, BadCat said:

Det var veldig mye. Du bør kunne nå full hastighet på under 115W. Det høres ut som det er en kraftig reduksjon, ikke en forbedring. Det er MH/s per watt som teller. 59 MH/s ved 203 W er 0,290 MH/s per watt, noe som absolutt ikke er bra siden du bør ha 0,530 eller bedre på 3070 og 3060 Ti.

Har inget mål om å tjene meg rik på det her 🙂 Tenkte at jeg kunne få Pc'en til å fungere som litt varme på loftet mens den gjorde litt nytte for seg på dagene jeg er på jobb og ellers lite bruk. Det er vel Phoenixminer kryptodebunker linket til på første siden, og den jeg kjører i bakgrunnen. Ellers gikk det veldig fint med World on Warships mens miningen sto på. Fine greier, dette gir jo uante muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...