Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, KjellV said:

Skal nok få stoppet viftene, men tenkte det enkleste og beste var om man kunne stoppe og starte de via software "on the fly". Å dra ut kabelen er vel ikke så praktisk å gjøre mens maskinen er i drift? 😛 Holder de igjen når de er stoppet er vel det beste om jeg ikke finner andre kilder/syndere først.

I windows så tror jeg du kan stoppe dem med MSI Afterburner

Nappe viftekabler med maskinen på er null problem, går så lite effekt der uansett

Lenke til kommentar
Sitat

Tesla har kjøpt bitcoin for nesten 13 milliarder kroner

Bitcoin-prisen stiger til et rekordhøyt nivå etter at Tesla investerte 12,75 milliarder kroner i kryptovalutaen.

https://e24.no/boers-og-finans/i/7KmKMK/tesla-har-kjoept-bitcoin-for-nesten-13-milliarder-kroner?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Blir god profitt nå tenker jeg!

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Newbie spørsmål her. Fikk satt opp systemet til mining og la inn konto i formiddag. Alt etter innstruks som kryptobunker la ut på side en. Ser jeg ligger på 55ish i hashrate med et RTX 3070 kort men ingenting har kommet i wallet'en. Er det avregning 1 gang pr dag, uke eller noe annet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gibblay skrev (3 minutter siden):

Newbie spørsmål her. Fikk satt opp systemet til mining og la inn konto i formiddag. Alt etter innstruks som kryptobunker la ut på side en. Ser jeg ligger på 55ish i hashrate med et RTX 3070 kort men ingenting har kommet i wallet'en. Er det avregning 1 gang pr dag, uke eller noe annet? 

Hvis du bruker Ethermine er det utbetaling så fort du miner 0.05 Ethereum. Du kan stille inn til større verdi selv under settings. 

Last ned MSI afterburner og still inn på power limit 85% og memory clock +1000mhz da klarer du ca 60mh/s

Endret av Kryptodebunker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gibblay skrev (22 minutter siden):

Newbie spørsmål her. Fikk satt opp systemet til mining og la inn konto i formiddag. Alt etter innstruks som kryptobunker la ut på side en. Ser jeg ligger på 55ish i hashrate med et RTX 3070 kort men ingenting har kommet i wallet'en. Er det avregning 1 gang pr dag, uke eller noe annet? 

Hvis det er Ethermine.org:
https://ethpool.freshdesk.com/support/solutions/articles/8000060967-ethermine-org-payout-policy

Hvis du har minet over 0,01ETH på pool og du ikke har mottatt en utbetaling fra pool de 7 foregående dagene, vil beløpet bli utbetalt uavhengig av hvilken threshold som er satt opp i settings.

 

Endret av mozaix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gibblay skrev (1 minutt siden):

Som sagt fersk i dette her. Klarer ikke å se noe sted hvor mye jeg har fått til, og hvor lenge det tar for å få de nødvendige 0,05 Ethereum. En dag, to dager? Ser med tipset om tweak at hashrate steg til ca 58/59 som var en markant forbedring. Power ligger på 203w. 

Hvilken pool miner du på? Hvis det er f.eks. ethermine.org så kan du sjekke ved å skrive inn wallet id-en din i søke feltet for "miner address".

Lenke til kommentar
Gibblay skrev (8 minutter siden):

Som sagt fersk i dette her. Klarer ikke å se noe sted hvor mye jeg har fått til, og hvor lenge det tar for å få de nødvendige 0,05 Ethereum. En dag, to dager? Ser med tipset om tweak at hashrate steg til ca 58/59 som var en markant forbedring. Power ligger på 203w. 

ca 10 dager vil det ta

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...