Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

QUiPS skrev (1 minutt siden):

Dette har vel med at wallet adresse endres fra tid til annen om jeg ikke tar feil.

Tja, jeg vet egentlig ikke hvorfor det er slik. Ungår det bare for sikkerhetens skyld. 
Ellers synes jeg ikke tx-fee'en er så stor når man gjør overføringer til annen wallet. Kommer selvfølgelig an på...Noen ganger kan gas prisen bli ganske høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette begynner å bli ganske sjukt. Akkurat nå drar jeg inn over 90 kroner hver dag med et enkelt 3080. Selv mitt gamle 570 drar inn nesten 30 kroner om dagen. Prisen på Ethereum er akkurat nå på $1500, og i mine øyne er det ingenting som tilsier at den ikke kan doble seg, eller til og med tredoble seg fra dette nivået. Var nære på at jeg solgte alt mining-utstyret for en latterlig lav pris for et års tid siden. Veldig glad for at jeg ikke gjorde det nå. :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Cowboystrekk skrev (4 timer siden):

Gikk ikke temp på vram ned? Når forbruket går ned skal potensielt vram temp gå ned og da kjøeribba har mindre å jobbe med.

Toppen 2-3 grader. Satte også memory ned til 900mhz.

Ligger nå på ca 93-94 MH/s

Opplever også litt coilwhine nå

Endret av JFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, mozaix said:

Tja, jeg vet egentlig ikke hvorfor det er slik. Ungår det bare for sikkerhetens skyld. 
Ellers synes jeg ikke tx-fee'en er så stor når man gjør overføringer til annen wallet. Kommer selvfølgelig an på...Noen ganger kan gas prisen bli ganske høy.

Jeg spurte her for noen dager siden om man kunne gjøre det, men det var ingen som svarte. Jeg håper det går bra. Det som verre er at jeg ikke får endret payment threshold, slik at jeg slipper å leve i spenning noen dager til.

Quote

An Error has Occured

An unexpected error has occured, please try again later. If the error persists please open a support ticket at our help desk.

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Av ren nysgjerrighet snart klokken 2 på natten bare lurer jeg på.. Er btc/eth skattepliktig om det kommer over en viss sum? Har aldri minet på kortet mitt, men ettersom jeg like greit ikke har lyst og fryse ihjel på mitt steingulv i boligen kunne den like greit minet på noe 60-70% ettersom pcen min er relativt stille selv under høyere load. (Kan like greit generere litt varme!)

Finnes det en grei guide til dette? Eventuelt hva kortet/pcen bruker i strøm .ift inntjeningen på kortet? Usikker hva slags program som er anbefalt. Bare tenker 2080super kortet kan like greit gjøre noe mer. Max load med temperaturer har "kun" vært 76c med forventet å få det høyere med mining under lengre perioder.

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
8 hours ago, MultiGamerClub said:

Av ren nysgjerrighet snart klokken 2 på natten bare lurer jeg på.. Er btc/eth skattepliktig om det kommer over en viss sum? Har aldri minet på kortet mitt, men ettersom jeg like greit ikke har lyst og fryse ihjel på mitt steingulv i boligen kunne den like greit minet på noe 60-70% ettersom pcen min er relativt stille selv under høyere load. (Kan like greit generere litt varme!)

Finnes det en grei guide til dette? Eventuelt hva kortet/pcen bruker i strøm .ift inntjeningen på kortet? Usikker hva slags program som er anbefalt. Bare tenker 2080super kortet kan like greit gjøre noe mer. Max load med temperaturer har "kun" vært 76c med forventet å få det høyere med mining under lengre perioder.

Setter pris på svar :)

Skattepliktig fra første krone 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å få 100 MH/s med spenningskurve. 

Med kjøleren på TUF Gaming må man ha viftene på minst 85% for at de skal ha den innvirkningen som trengs hvis kortet kjører varmt. Støyen er helt ok til og med 85% På den annen side. Hvis kortet står luftig og kjører kaldt, vil det kunne kjøre på auto og legge seg på ca 53%. Spørsmålet er om minne og VRM får nok kjøling på 53% når man kjører full spiker på mininga.

 

 

Lenke til kommentar
Just now, Pc Lynet said:

Bedre for Komplett og få ett par sure kunder som ikke får kjøpe mer en ett kort. Enn mange hundre som ikke får tak i skjermkort. Vanskelig skvis for Komplett de er avhengig av å kunne selge skjermkort ellers stopper salget av pc deler opp.

Joda, men morsomt at de rett og slett bryter loven, innrømmer det og ikke har noen retningslinjer å henvise til en gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...