Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, BadCat said:

Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag. :p

Haha, været så sint på tubesen denne helga så jeg vil ikke ha noe med driten att gjøre med på minst 1 mnd :-P. Eller ja, 2 uker. Blir vel bra timing hvis man bestiller pads fra typ Ali

Lenke til kommentar
1 hour ago, rfm said:

Haha, været så sint på tubesen denne helga så jeg vil ikke ha noe med driten att gjøre med på minst 1 mnd :-P. Eller ja, 2 uker. Blir vel bra timing hvis man bestiller pads fra typ Ali

Bestilte noen thermalright padder på ali akkurat nå...  nekter å bestille pads på techbay  en stk 150x150 mm^2  2 mm til nesten 1000 kroner...

Tomt for det meste på techbay og da...

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Dragonlove said:

Såså, går nå opp å ned hele tiden, plutselig kommer det en hval også fyker prisen ned for så å gå opp igjen, har en bekjent som er med i en sånn "Bølge" gruppe, han har litt cash kan man si.

Tror du nesten må bestille dette ->

https://www.aliexpress.com/item/1005001868938298.html?ug_edm_item_id=1005001868938298&tracelog=rowan&rowan_id1=buyerPayOnlineSuccessToBuyerV2_1_en_US_2021-04-18&rowan_msg_id=2415812988619228$0c76855ca0ef4cb2a7b92ecc3c29147a&ck=in_edm_other

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Mumriken said:

Da har jeg fått i gang graving på gaming maskinene, htpc(3080 blir en smule kokt atm) og plex serveren. 390MH/s ish. 

Plex serveren får forhåpentligvis flere skjermkort i nær fremtid 😁

Nice! Men du må gjøre noe med den 3080-en! Bør klare opp mot 100mhs.

Lenke til kommentar

Jeg skal bygge min første rigg med en blanding av 3060 og 3070. Tenker at det blir 3-6 kort totalt. Finnes det en tråd eller post med anbefaling av hovedkort? Ideelt sett er jeg ute etter er ordinært hk, men kanskje det er smartest med et som er dedikert. 

Lenke til kommentar
Kfinn skrev (11 minutter siden):

Jeg skal bygge min første rigg med en blanding av 3060 og 3070. Tenker at det blir 3-6 kort totalt. Finnes det en tråd eller post med anbefaling av hovedkort? Ideelt sett er jeg ute etter er ordinært hk, men kanskje det er smartest med et som er dedikert. 

Du får lett 6 stk skjermkort på ett hvilket som helst hovedkort av typen Intel. Problemet nå er å få tak i CPU.

Har du en eldre pc stående du kan bruke? 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...