Gå til innhold

Trump-supportere stormer Capitol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (Akkurat nå):

@Dudeliduu Det der er jo svært trivielle gjetninger. Det er ikke akkurat noe å skryte av? 

Hvor sikker var du på at Trump kom til å vinne? Nok til å sette penger på det mens alle eksperter ler og sier nei?
Hvor sikker var du på at det kom til å bokstavelig talt være åpne opptøy i USA? Enkelt å være etterpåklok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (16 minutter siden):

Enkelt å være etterpåklok.

Det er jo ingen her som veit at du har kommet med disse prediksjonene, som egentlig ikke var så spesielle. Så du kan si det er enkelt å være etterpåklok, men det er like enkelt å late som om man hadde rett om noe etter at det har skjedd, når dy veit at ingen her veit om du har sagt disse tingene en gang ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (3 minutter siden):

Det er jo ingen her som veit at du har kommet med disse prediksjonene, som egentlig ikke var så spesielle. Så du kan si det er enkelt å være etterpåklok, men det er like enkelt å late som om man hadde rett om noe etter at det har skjedd, når dy veit at ingen her veit om du har sagt disse tingene en gang ;)

Så klart. Men jeg er irritert i trådene jeg diskuterer i når det virker som om ingen andre forstår det før det skjer, så det er ekstra behagelig når jeg har rett igjen og igjen og andre etterpåklokt sier "Alle visste det". Og akkurat det med åpne opptøyer er enkelt å sjekke at jeg ikke lyver om, der har jeg jo gitt ca. tidsrom på når jeg skrev det.

Endret av Dudeliduu
Lenke til kommentar

Nå:

Trump er tilbake på Twitter og har lagt ut en video hvor han hevder han vil jobbe for et fredelig maktskifte.

Det høres også ut som han plutselig har skiftet mening om angriperne han i går kalte «very special» og anerkjente med «we love you».

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (5 minutter siden):

Nå:

Trump er tilbake på Twitter og har lagt ut en video hvor han sier det vil bli et fredelig maktskifte.

 

Betryggende ord, men åpenbart noe han måtte si for ikke å risikere straff.
Mulig han blir straffet uansett.

Virka som både han og Rudy ønsket det som skjedde.

Endret av Alexander4840
Lenke til kommentar
Alexander4840 skrev (11 minutter siden):

Betryggende ord, men åpenbart noe han måtte si for ikke å risikere straff.
Mulig han blir straffet uansett.

Det er bra han sier dette. Det kan hjelpe.

Det endrer ingenting av hva som har skjedd dessverre. Heller ingen grunn til å tro på at han plutselig mener dette nå. Han frykter de rettslige konsekvensene.

Men som sagt - bra han endelig i det minste sier dette. Tok veldig lang tid.

Forøvrig første gang han anerkjenner at en ny administrasjon vil ta over 20. januar. 

EDIT: Han lyver også om at han «umiddelbart» tilkalte nasjonalgarden. Det gjorde han åpenbart ikke da det tok lang før dette skjedde, og alle rapporter fra flere medier har kilder på at han først nektet dette.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
29 minutes ago, Alexander4840 said:

Betryggende ord, men åpenbart noe han måtte si for ikke å risikere straff.
Mulig han blir straffet uansett.

Jeg fatter ikke hva dere mener han skal bli straffet for. At et fåtall demonstranter bryter seg inn på kongressen?= Er ikke noe mer Trump sin skyld enn noen andre. Han styrer ikke folks gjerninger mer enn Biden styrer antifa.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, bshagen said:

Å herregud, Tåkefyrste - at du mener dette er for å "dra inn hudfarge", så beskriver det hvor kompasset ditt peker - jeg er direkte paff av det du greier å skrive noen ganger.

Du er jo som oftest paff du når noen ikke er "woke" nok.

Synd vi lever i et samfunn der overfladiske detaljer fortsatt er så viktig for enkelte. Der du bet deg fast i at han ikke gratulerte henne som den første kvinnelige svarte visepresidenten, så hadde det vært nok med å gratulere som visepresident for oss andre.

Men du får feire med flagg og kake den første kvinnelige svarte presidenten om ikke lenge, for jeg tror ikke Biden har helse til å klare 4 år som president.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...