Gå til innhold

Jeg trenger tips til ny tv til xBox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr.Sorter skrev (2 timer siden):

Et lite spørsmål til alle her inne. Hva ville dere ha gått for når det gjelder Tv. Samme pris på disse to. Lg Cx 65 tommer, Eller samsung Q80t 75 tommer? Lite gjesterom. Bredden på rommet er 3m fra vegg til vegg. 

Jeg ville definitivt valgt LG....både pga størrelse og at CX skal være en fantastisk tv.Har dessverre kun B9 selv og kunne godt tenkt meg den nye CX modellen.

 

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar
Mr.Sorter skrev (3 timer siden):

Et lite spørsmål til alle her inne. Hva ville dere ha gått for når det gjelder Tv. Samme pris på disse to. Lg Cx 65 tommer, Eller samsung Q80t 75 tommer? Lite gjesterom. Bredden på rommet er 3m fra vegg til vegg. 

 

barezell skrev (3 timer siden):

I et så lite rom må vel 65" være mer enn stort nok? 

Med hensyn til størrelse er 65" nok.
Mitt rom er 3,5 x 3,5 meter. Sofa er dratt ut fra bakvegg, så sitter ca 2,5m fra skjerm.
Har 65" LG OLED. Kjøpte CX 75" i Black Week. Den gikk rett i retur fordi den ble for stor på det rommet.
Tilbake til 65" igjen, og er strålende fornøyd.

Mange tenker at et bilde er "jo større jo bedre". Men inntil et visst nivå. Til film er det ok med størrelse, for filmen varer i 1,5 - 3 timer.
Til gaming, tv, sport, underholdning vil en typisk ned i størrelse. Ellers blir det veldig anstrengende i lengden.

CX-modellen er jo også meget god med hensyn til PS5 og Series X-gaming. Gå for den.

Lenke til kommentar
Mr.Sorter skrev (3 timer siden):

75 kan funke også. Ifølge avstand anbefalinger fra thx

joda kan sikkert, men har selv en 65" oled i lite rom og trur absolutt ikke jeg ville hatt noe større her. Sitter typ 1,5-2m unna. Tar gjerne 75" i stua oppe hvor det er litt mer plass:) Jeg ville også uansett valgt oled cx over q80 uavhengig av rom, det er jo en vesentlig bedre tv tross alt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...