Gå til innhold

Her er alle trailerne fra The Game Awards


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest spent på The Callisto Protocol (åndelig oppfølger til Dead Space!), Perfect Dark og It Takes Two. Jeg går vanligvis inn i TGA-sendingene med moderate forventninger, så jeg ble stort sett fornøyd med annonseringene. :)

Utrolig kjekt at Perfect Dark kommer tilbake! Har tro på at The Initiative kan få til noe kult med den serien.

Lenke til kommentar
Judgement skrev (2 timer siden):

Ser ut som gode gamle action RPG spill er døde. Alt skal være lock-on og tregt.

Kingdoms of Amalur: Reckoning gjorde mye feil, men combat var virkelig morro. Håper på flere slike.

Lenge siden nå, men orket aldri å fullføre KoA, nettopp pga kjedelig combat. Hvilke andre spill synes du har bra gameplay?

Håper neste mass effect er en oppfølger til det tredje spillet. Tror de kan ro det i land.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (19 timer siden):

Herre min for et kjedelig utvalg.

Altså, det er noen der jeg har troen på, som It Takes Two, Returnal, og Tchia, men alt i alt er dette oppskriftsmessige oppfølgere, godt etablerte sjangere, og kjedelige IPer. Ingen overraskelser, ingen risikoer, ingen nye AAA-satsinger. Har bransjen gått helt i dvale?

Jeg er helt enig med deg. Jeg trur mye av grunnen er at AAA titler begynner bli grådig dyrt og utvikle. Satser man nytt og bommer så svir det ekstremt økonomisk. Man ser typisk at de få nye IPene som har kommet siste årene er relativt safe open world spill. Flere av de av høy klasse selvsagt, men det gjerne noen få nye elementer eller at de tar ting fra flere spill og får dermed et gameplay som føles litt nyere og freshere.

Det er synd men imo føles det ut som snart alle AAA spill er like, eller i det minste følger samme oppskrift. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 12/11/2020 at 8:46 PM, Heiti said:

Lenge siden nå, men orket aldri å fullføre KoA, nettopp pga kjedelig combat. Hvilke andre spill synes du har bra gameplay?

Håper neste mass effect er en oppfølger til det tredje spillet. Tror de kan ro det i land.

KoA som nevnt, de eldre Ninja Gaiden, eldre GoW etc. Alt som ikke er tungt, tregt og i bunn og grunn en rekke QTE.

Lenke til kommentar
Judgement skrev (12 timer siden):

KoA som nevnt, de eldre Ninja Gaiden, eldre GoW etc. Alt som ikke er tungt, tregt og i bunn og grunn en rekke QTE.

Mulig du allerede er klar over det, men nyversjonen av KoA får en helt ny utvidelse i 2021. :) Er helt enig i at KoA hadde et gøy kampsystem.

Det kommer forresten et nytt Fable om noen år. Nå hadde ikke de opprinnelige spillene det beste kampsystemet, men det er lov å håpe at det nye spillet henter en ting eller to fra mer moderne spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...