Gå til innhold

Tyskland blar opp flere milliarder og forlenger elbilstøtten


Anbefalte innlegg

1 minute ago, uname -l said:

Høres mye mer behagelig ut å legge skallen i stabilt sideleie og bare gjenta alt den fyren sier. Alt du snakker om sirkulerer rundt Teslaen din og Elon Musk. For et liv.

Der ser du.  Det intense hatet ditt skapar eit totalt vrangbilete av verda rundt deg.

1 minute ago, uname -l said:

Dette er jo det rene vrøvl. Incentivene for fornuftige biler er en brøkdel av det som gis for store luksusbiler. En Porsche Taycan har 500 000 i momsstøtte. Mye bedre å fordele den støtten over fornuftige biler som er ment for det du tydeligvis har glemt. Å kjøre uten utslipp fra A til B.

Dei får ikkje momsstøtte, dei har ein mva-sats på null.  Det er akkurat som til dømes bankgebyr.  Finansnæringa får heller ikkje momsstøtte, dei har ein mva-sats på null.

 

Folk som ynskjer seg ein sportsbil og har råd til det, kjøper sportsbil anten dei har avgifter eller ikkje.  På grunn av gunstige avgifter kjøper dei no ein elektrisk sportsbil i staden for ein eksos-sportsbil.  Det er nøyaktig det vi vil oppnå med avgiftssytemet.  Med di løysing vil salet av el-sportsbilar gå ned og salet av eksos-sportsbilar gå opp.  Det motsette av det vi ynskjer.

 

Tilsvarande med ein familie på seks som skal kjøpe bil.  Heromkring er det ganske vanleg, både familiar med fire eller fem born og at familiar har bil.  Dei treng ein seks- eller sjusetar.  Avgiftssystemet gjer at ein elektrisk sjusetar ikkje kjem veldig dårleg ut i totalkostnad samanlikna med ein eksos-sjusetar.  Dessverre er eksosvariantane stadig litt billigare, men dersom vi legg avgifter på dei elektriske sjusetarane vert dei garantert alt for dyre.   Skal vi halde på avgiftlettene til fornuftige elektriske familiebilar eller skal vi heller gje pengar i handa til einslege som kjøper seg matpakkebil?

1 minute ago, uname -l said:

Ellers er det et poeng du har og det er at det er altfor mye biltrafikk. Beste er å få folk over på kollektivt i stedet for at folk drasser med seg 2 tonn bil til kontoret. Derfor bør bompengene inn til byene være lik uavhengig av drivlinje.

Ein del må køyre bil uansett, og då ynskjer vi at dei skal køyre elbil for å redusere utslepp av giftige gassar langs fortaua i byane.  Det oppnår vi ved å ha reduserte bomsatsar for elbilar.  Har du vore tilhengar av bompengar lenge, eller er det òg ei fylgje av hatet ditt?

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
45 minutes ago, uname -l said:

Dette er jo det rene vrøvl. Incentivene for fornuftige biler er en brøkdel av det som gis for store luksusbiler. En Porsche Taycan har 500 000 i momsstøtte. Mye bedre å fordele den støtten over fornuftige biler som er ment for det du tydeligvis har glemt. Å kjøre uten utslipp fra A til B.

Ellers er det et poeng du har og det er at det er altfor mye biltrafikk. Beste er å få folk over på kollektivt i stedet for at folk drasser med seg 2 tonn bil til kontoret. Derfor bør bompengene inn til byene være lik uavhengig av drivlinje.

Tyskland har redusert mva. på biler fra 19 til 16%. Ingen veiskatt før 2030 for "nullutslippsbiler".

https://www.eafo.eu/countries/germany/1734/incentives

https://theicct.org/blog/staff/germany-vehicle-tax-system-sept2020

Jeg liker tilnærmingen tyskerne har tatt, de er interessert i mest mulig utslippsreduksjon på en mest mulig rettferdig måte. Jeg synes de har greid å balansere interessene på en bra måte.

Dessverre er den umoralske og sanseløse pengeødslingen Norge driver med verken målrettet eller effektiv når det gjelder å redusere utslippene.

Også interessant å merke seg at de "grønne" i Tyskland er imot insentivene som er etablert for å skifte ut eldre tyngre kjøretøy. Så det virker som mest mulig subsidier til enkeltgrupper er langt viktigere enn faktisk utslippsreduksjon...

 

Endret av 6RCURCGB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (51 minutter siden):

Der ser du.  Det intense hatet ditt skapar eit totalt vrangbilete av verda rundt deg.

Hvilket hat? Jeg mener at støtteordningene i Tyskland, California og andre steder er bedre enn den galskapen vi har i Norge og du begynner umiddelbart å snakke om Teslaen din? Klarer du ikke å snakke om noe annet? Du er jo som en senil mann som bare breker ut det samme uavhengig av samtalen.

Og uenighet karakteriseres som hat. Den vanlige responsen fra deg.

Det er ikke noe poeng i å ha en incentivordning som omfatter ethvert produkt med forbrenningsmotor. Det blir bare kjempedyrt. Men du bryr deg selvfølgelig ikke for de pengene som den forhatte oljeindustrien har skaffet oss er du mer enn klar for å kaste bort på tull.

12 000 per tonn CO2 spart koster elbilincentivene og du ønsker at det bare skal øke ved å rette støtten mot undøvendig luksus. Hvis folk har 8 unger + bestemor så får de bare kjøpe en av de tiljgengelige fossilmodellene da. Hva er egentlig problemet med det?

 

Endret av uname -l
  • Liker 1
Lenke til kommentar
uname -l skrev (På 19.11.2020 den 0.25):

De satte prisen på Model S under 60 000 for at kundene skulle få subsidier. Men det viste seg at denne bare-bones modellen ikke kunne kjøpes og over 1000 kunder ble tvunget til å betale tilbake. Det er bare nok et eksempel på hvordan Musk snuser opp subsidieordninger og prøver å sno seg rundt regler. Canada og sør-Korea er andre eksempler hvor man må innføre Musk-bestemmelser for å forhindre svindel.

Dette har et navn: Ulovlig merkespesifikk markedsvridning. Det burde være en selvfølge at man i et demokrati ikke begår målrettede økonomiske leiemord. Det er så usmakelig og udemokratisk at nesten bare Trump og Giuliani kunne funnet på noe sånt.

Endret av Simen1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
uname -l skrev (23 timer siden):

ette er BS. Toppselgerne av fossil i Europa er småbiler. Her i Norge har elbilen tatt over for dem. Det er jo akkurat det man er ute etter. Mens du er opptatt av elektriske Rolls Royce og bobiler.

Det klimamessig viktigste segmentet er de bilene som har høyt forbruk per km i kombinasjon med høy årlig kjørelengde. Mål det gjerne i liter drivstoff per år. Små pensjonistkonebiler som brukes til strikkeklubben to ganger i uka er totalt uviktig. Det samme gjelder luksusbiler som fungerer mest som museumsgjenstander. Det som teller er pendlerbiler og allroundbiler, spesielt de litt større variantene pga høyt forbruk pr km.

Men vil man kjøre El-Roycen til strikkeklubben så er det helt greit at de får halv pris i bomringen de også. Det skulle da bare mangle, samme hva jantelov-vokterne måtte si.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
22 hours ago, uname -l said:

Hvilket hat? Jeg mener at støtteordningene i Tyskland, California og andre steder er bedre enn den galskapen vi har i Norge og du begynner umiddelbart å snakke om Teslaen din? Klarer du ikke å snakke om noe annet? Du er jo som en senil mann som bare breker ut det samme uavhengig av samtalen.

Eg har ikkje nemnt Teslaen min med eit ord!  Det er du som heile tida masar om Teslaen min.  Eg veit ikkje om du er misunneleg eller om det er det intense hatet ditt som gjer deg blind.  Du har fokusert på Teslaen min i fire innlegg!  Eg har ikkje ein gong gidda å svare deg på det, for min Tesla har absolutt ingenting å gjere med denne saka.

Quote

Og uenighet karakteriseres som hat. Den vanlige responsen fra deg.

Det er vanskeleg å karakterisere det som noko anna når du ikkje har nokon saklege argument for korleis ditt opplegg vil oppnå måla betre enn det verkemiddelet vi har i dag, og at du til stadig skal fokusere på min person og min bil og til og med Elon Musk i staden for saka.  Du har eit usunt personfokus.

Quote

Det er ikke noe poeng i å ha en incentivordning som omfatter ethvert produkt med forbrenningsmotor. Det blir bare kjempedyrt. Men du bryr deg selvfølgelig ikke for de pengene som den forhatte oljeindustrien har skaffet oss er du mer enn klar for å kaste bort på tull.

Og no er du berre usakleg.  Kva har oljeindustrien med dette å gjere?  Vi har forresten plenty incentivordningar for produkt med forbrennongssmotor.  Er det 12 mrd kroner i året avgiftsfordelen på diesel er verdsett til?  Ladbare hybridar får mykje større avgiftslette enn forbruksreduksjonen tilseier.  For å nemne noko.

Quote

12 000 per tonn CO2 spart koster elbilincentivene og du ønsker at det bare skal øke ved å rette støtten mot undøvendig luksus. Hvis folk har 8 unger + bestemor så får de bare kjøpe en av de tiljgengelige fossilmodellene da. Hva er egentlig problemet med det?

Vi sparer meir enn det.  DNV har rekna ut at marknaden vi har skapt i Noreg har fått ringverknader slik at innsparinga er minst femgongaren globalt.  Vi skal fase ut bilar med eksosmotor, og då må vi ha ein marknad for tilsvarande elektriske bilar.  Utan ein marknad kjem ikkje bilane til å verte lagd, og då vert dei heller ikkje billigare med tida.

Endret av Sturle S
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (2 timer siden):

Eg har ikkje nemnt Teslaen min med eit ord!  Det er du som heile tida masar om Teslaen min.  

I et svar på Tysklands incentiv-ordninger var du rett på Tesla. Jeg nevnte det ikke en gang. Du er høyst kritisk til alt annet av elbiler(VW Bug) og i diskusjon om ladehybrider så mener du det er viktig for debatten at du har 100 mil til hytta. Ditt perspektiv i disse debattene er parodisk snevert.

Sturle S skrev (2 timer siden):

Det er vanskeleg å karakterisere det som noko anna når du ikkje har nokon saklege argument for korleis ditt opplegg vil oppnå måla betre enn det verkemiddelet vi har i dag

Jo, det jeg har forklart veldig mange ganger og ikke bare i denne tråden, men det har tydeligvis vanskelig for å trenge gjennom vrangforestillingene dine.

Sturle S skrev (2 timer siden):

Vi sparer meir enn det.  DNV har rekna ut at marknaden vi har skapt i Noreg har fått ringverknader slik at innsparinga er minst femgongaren globalt.  

De har ikke regnet ut noe som helst, det er bare en påstand tatt helt ut av lufta. Som er at hvis vi selger én elbil i Norge så kan vi ta til inntekt CO2-besparingene for 5 elbiler i Tyskland. Man må være helt tilbakestående for å tro på noe sånt. Jeg har skrevet det før, DNV er et klasseselskap som er avhengig av tillit og kredibilitet og den kokosgjengen der gjør stiftelsen til latter.

Sturle S skrev (2 timer siden):

Utan ein marknad kjem ikkje bilane til å verte lagd, og då vert dei heller ikkje billigare med tida.

Du vil ha billigere elbiler, men foreslår å senke incentivene på billige elbiler og øke dem på dyre? Akkurat som ordningen ikke er helt idiotisk fra før hvor biler for helgemoro fra Porsche får flere ganger mer i støtte enn fornuftige elbiler? Jøje meg.

Det er det som er bra med incentivene i Tyskland. De favoriserer biler som folk har råd til. Det betyr at bilindustrien har et incitiament for å få kosten ned. Akkurat det som trengs i stedetfor galskapen her i landet.

Selv Dagens Næringsliv er for en momsgrense. Så pjattet ditt om misunnelse kan du holde for deg selv.

Endret av uname -l
Lenke til kommentar
1 hour ago, uname -l said:

I et svar på Tysklands incentiv-ordninger var du rett på Tesla. Jeg nevnte det ikke en gang.

Det var eit konkret døme på kvifor ordninga fungerer svært dårleg.  Eg har òg nemnt Kia som døme.  Forhanadlarar i Tyskland registrerer bilar i ein dag, mottek subsidiane, eksporterer dei som bruktbilar til forhandlarar i andre land og sel dei der med bruktbilgaranti i staden for nybilgaranti.  Dette merkar eg meg at du ikkje har noko å utsetje på.  Du kallar ikkje Ho Sung Song ein svindlar fordi Kia snik til seg subsidiane i eiga lomme og snik seg unna nybilgarantien.  Når derimot Tesla strekkjer seg for at kundane skal få glede av subsidiane (Tesla registrerer ikkje bilar i Tyskland for eksport neste dag), då er det brått Elon Musk personleg som "snuskar til seg subsidiar".  Dobbelmoralen din kjenner ingen grenser!

 

Det er forresten vanskeleg å komme unna verdas desidert største og mest banebrytande elbilprodusent i ein tråd som handlar om elbilar.  Tesla sel fleire elbilar enn alle dei tre største konkurrentane til saman og er nummer 2 på salsstatisikken i Europa.  Dersom alle dei 7000 bilane som er på veg frå Shanghai vert registrert før nyttår, kan Tesla Model 3 verte nummer 1 på statistikken for 2020 i Europa, og nummer 4 eller 5 når vi ser på alle bilar i D-segmentet til saman (inkludert eksosbilar).

 

Min eigen Tesla har eg ikkje nemnt med eit ord.  Du er den einaste som meiner at den er relevant for denne tråden,

1 hour ago, uname -l said:

Du er høyst kritisk til alt annet av elbiler(VW Bug) og i diskusjon om ladehybrider så mener du det er viktig for debatten at du har 100 mil til hytta. Ditt perspektiv i disse debattene er parodisk snevert.

Prøv å ta av deg hatbrillene før du les innlegga mine.  Du har ei fullstendig forskrudd oppfatning av kva eg skriv.  Det er heller ikkje eg som har gjeve ID.3 aukenamnet "Bug" på grunn av alle programvarefeila, og det er absolutt ikkje relevant for korvidt vi skal rette norske elbilincitament inn mot auka bilsal eller elektrifisering av bilparken.

1 hour ago, uname -l said:

Jo, det jeg har forklart veldig mange ganger og ikke bare i denne tråden, men det har tydeligvis vanskelig for å trenge gjennom vrangforestillingene dine.

Du har forklart at du er misunneleg på folk som kjøper dyre elbilar (det er vanskeleg å tolke det einsidige fokuset på Elon Musk og bilen min på annan måte) , og at vi heller må rette inn tiltaka mot segment der overgangen frå eksos- til elbilar er fullført og vidare incitament berre fører til at små matpakkebilar vert veldig mykje billigare.  Samstundes meiner du at store familiar ikkje fortener dei same fordelane som einslege kjøparar av  matpakkebilar.  Det har eg fått med meg og på det punktet er vi usamde.

1 hour ago, uname -l said:

De har ikke regnet ut noe som helst, det er bare en påstand tatt helt ut av lufta.

Norsk elbil-politikk har stor betydning også for resten av verden. Utslippsreduksjoner utenfor Norges grenser er mer enn fem ganger så store som det de er i Norge. DNV GL har foretatt beregninger som viser at de totale globale CO2 utslippene i perioden 2010-2050 ville vært nær 400 millioner tonn høyere uten den norske elbilpolitikken.

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/norsk-elbil-politikk-gir-store-klimagevinster-ogsa-utenfor-landets-grenser?publisherId=17824355&releaseId=17883738

 

Kom gjerne med dokumentasjon på at det DNV skriv i pressemeldinga er feil.  Det står òg nokre tal frå sjølve utrekningane.

1 hour ago, uname -l said:

Som er at hvis vi selger én elbil i Norge så kan vi ta til inntekt CO2-besparingene for 5 elbiler i Tyskland. Man må være helt tilbakestående for å tro på noe sånt. Jeg har skrevet det før, DNV er et klasseselskap som er avhengig av tillit og kredibilitet og den kokosgjengen der gjør stiftelsen til latter.

DNV er mykje meir enn det: https://www.dnvgl.no/om

1 hour ago, uname -l said:

Du vil ha billigere elbiler, men foreslår å senke incentivene på billige elbiler og øke dem på dyre? Akkurat som ordningen ikke er helt idiotisk fra før hvor biler for helgemoro fra Porsche får flere ganger mer i støtte enn fornuftige elbiler? Jøje meg.

Dei får ikkje støtte med den norske ordninga, berre fritak frå dei fleste avgifter.  Finansnæringa har det same fritaket, og der er det mykje pengar som kunne vore skattlagt.  Vi har heldigvis ikkje noko statleg organ som avgjer kva bilar som er fornuftige og kva som ikkje er det.  Vi kan godt tenkje oss at ein familie på 6 i Troms med båt og campingvogn kunne fått avgiftsfritak på ein Model X medan ein einsleg matpakkekøyrar frå Bærum måtte velje ein annan bil for å få avgiftsfritak.  Tykkjer du det er ein god idé eller vert det ei for tungvint løysing?

1 hour ago, uname -l said:

Det er det som er bra med incentivene i Tyskland. De favoriserer biler som folk har råd til. Det betyr at bilindustrien har et incitiament for å få kosten ned. Akkurat det som trengs i stedetfor galskapen her i landet.

For er eit meiningslaust argument.  Få har råd til ny bil i det heile.  Dei aller fleste som kjøper bil kjøper ein bil dei har råd til.  For dei fleste er det ein 10 pr gammal bruktbil.  Andre har rådt til mykje dyrare nyare bilar.  Familiar med to i jobb som skal ha ein bil har som regel råd til ein dyrare bil enn einslege.  Uansett har bilindustrien eit incitament til å få ned kostnadane og produksjonen opp, for då kan dei setje ned prisen og selje fleire bilar.  Du treng ikkje dele ut pengar for det.  Pengeutdeling kan faktisk ha motsett effekt, for då legg dei seg rett under maksprisen og tek betaling for å leggje til ekstrautstyr og funksjonalitet etterpå, slik som i Tyskland.

1 hour ago, uname -l said:

Selv Dagens Næringsliv er for en momsgrense. Så pjattet ditt om misunnelse kan du holde for deg selv.

Redaktøren i Dagens Næringsliv er ein person.  Gratulerer, du har funne ein person som støttar ei mva-grense.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (21 timer siden):

Det er forresten vanskeleg å komme unna verdas desidert største og mest banebrytande elbilprodusent i ein tråd som handlar om elbilar.  Tesla sel fleire elbilar enn alle dei tre største konkurrentane til saman og er nummer 2 på salsstatisikken i Europa.  Dersom alle dei 7000 bilane som er på veg frå Shanghai vert registrert før nyttår, kan Tesla Model 3 verte nummer 1 på statistikken for 2020 i Europa, og nummer 4 eller 5 når vi ser på alle bilar i D-segmentet til saman (inkludert eksosbilar).

Ja, jeg har fått med meg at du har Tesla og er veldig glad i Tesla og ikke klarer å snakke om annet enn Tesla. Dette er en diskusjon om norske støtteordninger for elbiler og der er omtrent Tesla ikke relevant når de nå nærmer seg stusselige 5% markedsandel. Og når det gjelder disse kjempedyre elbilene som du er så opptatt av så er andelen enda lavere. Det selges knapt S/X etter at de store produsentene som kan lage premiumbil kom på banen.

Sturle S skrev (21 timer siden):

 , og at vi heller må rette inn tiltaka mot segment der overgangen frå eksos- til elbilar er fullført og vidare incitament berre fører til at små matpakkebilar vert veldig mykje billigare.  Samstundes meiner du at store familiar ikkje fortener dei same fordelane som einslege kjøparar av  matpakkebilar.  Det har eg fått med meg og på det punktet er vi usamde

Som tidligere nevnt. Den mest solgte bilen i Norge var VW Golf som man kunne få som stasjonsvogn med 600 liter bagasjerom. En Hyundai Kona koster litt over 300k. Det sier mye om hvilken planet du er på når du ustanselig og med forakt kaller moderat prisete biler for "matpakkebiler". Du står i bresjen for en ytterligere skjevfordeling som betyr at man kaster enda mer penger ut av vinduet. Du har tydeligvis glemt at målet med disse enorme incentivene er CO2-reduksjon.

Sitat

Vi kan godt tenkje oss at ein familie på 6 i Troms med båt og campingvogn kunne fått avgiftsfritak på ein Model X medan ein einsleg matpakkekøyrar frå Bærum måtte velje ein annan bil for å få avgiftsfritak.  Tykkjer du det er ein god idé eller vert det ei for tungvint løysing?

Ja, med tanke på at du bare for litt siden mente det var nærmest umulig å gjennomføre en ordning med en maksgrense for momsfritak så tror jeg det kan bli litt tungvindt å ha statlig kontroll på om biler brukes til jobb eller ikke.

Sturle S skrev (21 timer siden):

Norsk elbil-politikk har stor betydning også for resten av verden. Utslippsreduksjoner utenfor Norges grenser er mer enn fem ganger så store som det de er i Norge. DNV GL har foretatt beregninger som viser at de totale globale CO2 utslippene i perioden 2010-2050 ville vært nær 400 millioner tonn høyere uten den norske elbilpolitikken.

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/norsk-elbil-politikk-gir-store-klimagevinster-ogsa-utenfor-landets-grenser?publisherId=17824355&releaseId=17883738

 

Kom gjerne med dokumentasjon på at det DNV skriv i pressemeldinga er feil.  Det står òg nokre tal frå sjølve utrekningane.

Man trenger bare å være en anelse over tilbakestående for å skjønne at den påstanden er tullerusk. Norge står for rundt 2% av verdens elbilsalg. Hvordan har du tenkt å regnskapsføre disse CO2-reduksjonene hvis hver elbil i Norge skal ta æren for at 5 elbiler blir solgt i utlandet? Skal Sverige i sitt CO2-regnskap føre reduksjonene på Norge? Dette er så idiotisk at det er vanskelig å få sagt.

Men jeg foreslår at du og den tomsingen i DNV GL tar en tur til Tyskland og krever at deres CO2-reduksjoner skal tas til inntekt for Norge. Vi trenger jo knapt å gjøre mer her i landet når du og han på magisk vis har klart å få noen hundretusen tonn i CO2-reduksjoner til å bli 400 millioner tonn(LOL) på verdensbasis.

Sturle S skrev (21 timer siden):

Redaktøren i Dagens Næringsliv er ein person.  Gratulerer, du har funne ein person som støttar ei mva-grense.

Gratulerer, du vet ikke hva en lederartikkel er. Ikke rart debattene med deg divergerer i hundre retninger når du må forklares selv de enkleste ting.

Endret av uname -l
Lenke til kommentar
5 hours ago, uname -l said:

Ja, jeg har fått med meg at du har Tesla og er veldig glad i Tesla og ikke klarer å snakke om annet enn Tesla.

Du slit sjølv med å snakke om anna enn Tesla ser eg, men på grunn av ditt ekstreme personfokus vil du heller snakka om min Tesla.  Eg brukte Tesla og Kia som døme på kvifor det tyske systemet er heilt håplaust, men det poenget går deg hus forbi.  For deg er det alltid personleg.

5 hours ago, uname -l said:

Dette er en diskusjon om norske støtteordninger for elbiler og der er omtrent Tesla ikke relevant når de nå nærmer seg stusselige 5% markedsandel.

Det er ein diskusjon om tyske støtteordningar for elbilar, og dømet mitt var knytt til Tyskland.  Der er Tesla nest størst.

5 hours ago, uname -l said:

Som tidligere nevnt. Den mest solgte bilen i Norge var VW Golf som man kunne få som stasjonsvogn med 600 liter bagasjerom. En Hyundai Kona koster litt over 300k. Det sier mye om hvilken planet du er på når du ustanselig og med forakt kaller moderat prisete biler for "matpakkebiler". Du står i bresjen for en ytterligere skjevfordeling som betyr at man kaster enda mer penger ut av vinduet. Du har tydeligvis glemt at målet med disse enorme incentivene er CO2-reduksjon.

Golf stasjonsvogn har aldri eksistert som elbil.

 

Det er dei minste bilane som får mest i støtte med den tyske ordninga, og dei får so mykje at støtta skal stimulere til auka sal av bilar.  Eg har mange gonger utfordra deg på det problemet.  Kvifor skal Noreg bruke pengar på å stimulere til auka sal av bilar, når det aldri har vore målet med den norske ordninga?

5 hours ago, uname -l said:

Ja, med tanke på at du bare for litt siden mente det var nærmest umulig å gjennomføre en ordning med en maksgrense for momsfritak så tror jeg det kan bli litt tungvindt å ha statlig kontroll på om biler brukes til jobb eller ikke.

Eg skreiv: Spørsmålet er nok ein gong om middelet er eigna til å oppnå målet.

 

Det er det jo ikkje.  Det er dei dyraste bilane som treng mest støtte, dei som faktisk kan fungere som ein familiebil for ein familie med fire ungar og campingvogn.  Det er i det segmentet eksosbilane framleis har størstedelen av marknaden og tilbodet av elbilar er dårleg.  Småbilar er allereie elektriske.  I dei minste segmenta kan vi redusere fordelane utan at salet av eksosbilar kjem til å auke.

5 hours ago, uname -l said:

Man trenger bare å være en anelse over tilbakestående for å skjønne at den påstanden er tullerusk. Norge står for rundt 2% av verdens elbilsalg. Hvordan har du tenkt å regnskapsføre disse CO2-reduksjonene hvis hver elbil i Norge skal ta æren for at 5 elbiler blir solgt i utlandet? Skal Sverige i sitt CO2-regnskap føre reduksjonene på Norge? Dette er så idiotisk at det er vanskelig å få sagt.

Eg kan konkludere med at fordi du ikkje forstår bæret av utrekningane har du konkludert med at DNV ikkje har rekna på det likevel.  I ein tidleg fase stod Noreg for mykje meir enn 2% av verdas elbil-sal og har vore den største marknaden i Europa.  Folk frå heile verda kjem framleis til Noreg for å sjå korleis det fungerer i praksis når ein stor del av bilparken er elektrifisert.  Dei tek med seg erfaringar heim.  Norske incitament har òg vorte kopiert i andre land.  Tyskland har teke i bruk det norske systemet med å merke bilskilt, til dømes, for å forenkle handheving av ordningar med fri parkering, bruk av kollektivfelt og høgare fartsgrenser i støysoner.  (I Tyskland sluttar dei med E.)

5 hours ago, uname -l said:

Men jeg foreslår at du og den tomsingen i DNV GL tar en tur til Tyskland og krever at deres CO2-reduksjoner skal tas til inntekt for Norge. Vi trenger jo knapt å gjøre mer her i landet når du og han på magisk vis har klart å få noen hundretusen tonn i CO2-reduksjoner til å bli 400 millioner tonn(LOL) på verdensbasis.

Tyskland kan takke Noreg på mange måtar.  VW kan i alle fall takke Noreg for størstedelen av eGolf-salet di fyrste åra.  I fleire år gjekk størsteparten av alle produserte eGolf til Noreg .  Vi heldt produksjonen og prisen oppe og hjelpte VW å skaffe seg erfaring med elbilproduksjon utan at selskapet tapte for mykje pengar på det.  Var det heilt verdilaust?  Eg trur ikkje det.

5 hours ago, uname -l said:

Gratulerer, du vet ikke hva en lederartikkel er. Ikke rart debattene med deg divergerer i hundre retninger når du må forklares selv de enkleste ting.

Ein usignert leiarartikkel er uttrykk for redaksjonen sitt syn på ei sak.  Er han signert er det ei personleg ytring.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (17 timer siden):

Golf stasjonsvogn har aldri eksistert som elbil.

Nei, men den ble dratt frem fordi den typen rimelig bil er hva folk faktisk kjøper. Skal man få ned CO2-utslipp så er det der man må sette inn innsatsen og ha en incentiv-politikk som får bilprodusentene til å satse på moderat prisete biler.

Du kommer hele tiden trekkende med familier med 4 barn. I følge SSB så er andelen familier med 4 barn eller mer i alderen 0-18 litt over to prosent. Det er ikke noe problem for Nordpolens isbjørner om disse kjører fossilt eller delelektrisk inntil batteriteknologien blir moden og billig nok. Jeg antar her at du ser for deg at batteribiler en eller annen gang i fremtiden blir konkurransedyktige uten ekstrem putesying fra staten. I mellomtiden så bør man fjerne momsfradraget for rådyre biler som bidrar med at folk kjøper Porsche til 2 mill som mest sannsynlig er negativt for CO2-regnskapet.

Sturle S skrev (17 timer siden):

Eg kan konkludere med at fordi du ikkje forstår bæret av utrekningane har du konkludert med at DNV ikkje har rekna på det likevel.  I ein tidleg fase stod Noreg for mykje meir enn 2% av verdas elbil-sal og har vore den største marknaden i Europa. 

Det er merkelig at disse 400 millioner(LOL) tonnene den fjompenissen i DNV GL mener vi  har spart verden for ikke er referert i regjeringens klimameldinger. Erna Solberg kunne jo gått til EU og sagt at klimamålene for lengst var oppnådd. Av det jeg kan se så står DNV GL alene med disse absurditetene og godt er det.

Sturle S skrev (17 timer siden):

Tyskland har teke i bruk det norske systemet med å merke bilskilt, til dømes, for å forenkle handheving av ordningar med fri parkering, bruk av kollektivfelt og høgare fartsgrenser i støysoner.  (I Tyskland sluttar dei med E.)

 OI, bilskilt! Du får ta en telefon til han DNV GL-fjompen og minne ham på at vi i Norge har æren for det også. Kanskje han vil slenge på et par hundre millioner tonn ekstra utslippsbesparelse. Jeg trodde overdrivelsen av Norges rolle i verden tok kaka i TV-serien "Atlantic Crossing" hvor kronprinsesse Martha fikk æren for å dra USA med i andre verdenskrig, men stupiditeten har som kjent ingen grenser.

Sturle S skrev (17 timer siden):

Ein usignert leiarartikkel er uttrykk for redaksjonen sitt syn på ei sak.  Er han signert er det ei personleg ytring.

Jøss, kverulerer du på dette fremdeles? Du er jo rene evighetsmaskinen.

image.png.c6944111fbea97e4186881241838a2ed.png

Lenke til kommentar
5 hours ago, uname -l said:

Nei, men den ble dratt frem fordi den typen rimelig bil er hva folk faktisk kjøper. Skal man få ned CO2-utslipp så er det der man må sette inn innsatsen og ha en incentiv-politikk som får bilprodusentene til å satse på moderat prisete biler.

Golf stasjonsvogn er ikkje lenger synleg på registreringsstatistikken.

 

Vi skifta sjølv frp VW Golf stasjonsvogn då vi kjøpte elbil.  Mva-fritaket gjorde det mogeleg å finne ein større elbil som kunne brukast til alt vi brukte Golfen til.  Utan fritaket hadde ikkje elbil vore innan rekkjevidde økonomisk.  No er vi fem og Golf stasjonsvogn hadde vorte for liten.

5 hours ago, uname -l said:

Du kommer hele tiden trekkende med familier med 4 barn. I følge SSB så er andelen familier med 4 barn eller mer i alderen 0-18 litt over to prosent. Det er ikke noe problem for Nordpolens isbjørner om disse kjører fossilt eller delelektrisk inntil batteriteknologien blir moden og billig nok.

Har du ei lenkje til den statistikken?  Reknar du då einpersonhushaldningar som ein familie?  Det er heller ikkje slik at ungar sluttar å vere med i bilen på 18-årsdagen.

 

Dersom dei er so få kostar det minimalt å tilby dei same incitamenta til dei som til alle andre.  Kvifor skal vi halde dei utanfor?  Det einaste vi oppnår er at utviklinga går seinare.  All erfaring tilseier at elbil-utvikling ikkje er noko dei gammaldagse bilprodusentane gjer av fri vilje.  Derrsom fossilane hadde satsa på elbilar hadde ikkje Tesla klart å slå seg opp som den desidert største produsenten av elbilar i verda på få år.  Tesla har synt at batteriteknologien var klår for mange år sidan, og at det er berre er viljen det står på.

5 hours ago, uname -l said:

Jeg antar her at du ser for deg at batteribiler en eller annen gang i fremtiden blir konkurransedyktige uten ekstrem putesying fra staten. I mellomtiden så bør man fjerne momsfradraget for rådyre biler som bidrar med at folk kjøper Porsche til 2 mill som mest sannsynlig er negativt for CO2-regnskapet.

Du tenkjer på å innføre effektavgift att?  Porsche Taycan utgjer 0,3% av elbil-salet i Noreg i 2020.  Skal vi halde 2% av innbyggjarane utanfor ordninga fordi 0,3% kjøper ein dyr bil?  Dei som kjøper ny bil til 2 millionar kroner er storskatteytarar som uansett gjer opp for seg i stort monn.

5 hours ago, uname -l said:

Det er merkelig at disse 400 millioner(LOL) tonnene den fjompenissen i DNV GL mener vi  har spart verden for ikke er referert i regjeringens klimameldinger. Erna Solberg kunne jo gått til EU og sagt at klimamålene for lengst var oppnådd. Av det jeg kan se så står DNV GL alene med disse absurditetene og godt er det.

Du kan berre droppe den trollinga, for so dum er du ikkje.  Teknologiutvikling kan ikkje i seg sjølv førast som reduserte utslepp.  Stoltenberg prøvde seg med eit "månelandingsprosjekt", men kunne ikkje ført eit gram av det den teknologien hadde spart av CO2-utslepp utanfor Noreg som norsk reduksjon.

 

I 2014 var 55% av alle VW e-Up og nesten alle VW eGolf registert i Noreg.  I 2015 vart 58% av alle produserte eGolf levert i Noreg.  Utan den norske marknaden hadde ikkje VW fått den erfaringa dei har med produksjon og service på elektriske bilar.  Dei hadde vore enno lenger bak på teknologiutvikling og elbilproduksjon enn dei er no, og det er liten tvil om at det hadde forseinka både utviklinga og trua på elbilar i VW-konsernet.  Elon Musk har òg sagt rett ut at Noreg var ein svært viktig marknad for Tesla i starten.  Utan Tesla hadde ikkje konkurrentane hatt noko førebilete å strekkje seg etter.  Utan den norske marknaden hadde ikkje Tesla klart å vekse so fort.  Tesla selde 13% av produksjonen sin i Noreg i 2014.  So kan du bruke faktorane til DNV for reduksjon av prisar på batteri og andre komponentar pga produksjonsvolum og rekne ut sjølv kor mykje prisreduksjon det har ført til.  Elbilsalet tok for alvor av i Europa med lanseringa av Tesla Model 3.  Berre nokre månadar forseinking pga mindre inntekter frå salet av Model S ville ført til ei seinare utvikling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (32 minutter siden):

Golf stasjonsvogn er ikkje lenger synleg på registreringsstatistikken.

Jeg kan skrive at Golf er et eksempel for tredje gang uten at jeg tror det vil få debatten noe videre. For det betinger at den jeg diskuterer med ikke gjør alt mellom himmel og jord for at den skal være på stedet hvil. Og motivasjonen for det kan ikke være noe annet enn at du ikke har noe fornuftig å komme med.

Sturle S skrev (34 minutter siden):

Du kan berre droppe den trollinga, for so dum er du ikkje.  Teknologiutvikling kan ikkje i seg sjølv førast som reduserte utslepp.  Stoltenberg prøvde seg med eit "månelandingsprosjekt", men kunne ikkje ført eit gram av det den teknologien hadde spart av CO2-utslepp utanfor Noreg som norsk reduksjon.

Da spør jeg konkret. Mener du at for hver elbil som selges i Norge i dag at vi kan ta til inntekt CO2-messig 5 elbiler som blir solgt i utlandet? I tilfelle, hvordan skal det regnskapet foregå? Skal Tyskland ikke ta med CO2-reduksjon for sine elbiler fordi de "skylder" oss CO2-reduksjon? Er det sånn at du uten å sette i gang en eneste hjernecelle på autopilot "heier" på noen som har sagt noe positivt om elbiler samme hvor fullstendig hjerneskadet det er?

 

Sturle S skrev (40 minutter siden):

Dei som kjøper ny bil til 2 millionar kroner er storskatteytarar som uansett gjer opp for seg i stort monn.

Kan du fortelle litt mer om ønskepolitikken din? Vi vet fra før at du vil gjøre luksus billigere og biler til folk flest dyrere. Hva er det neste? Koppskatt?

Ellers ser jeg at du igjen skriver lange stiler om Tesla og Musk til tross for at innlegget du svarte på enda en gang ikke nevnte dem med et ord. Du må være en fest i lunsjen.

Lenke til kommentar
1 hour ago, uname -l said:

Jeg kan skrive at Golf er et eksempel for tredje gang uten at jeg tror det vil få debatten noe videre. For det betinger at den jeg diskuterer med ikke gjør alt mellom himmel og jord for at den skal være på stedet hvil. Og motivasjonen for det kan ikke være noe annet enn at du ikke har noe fornuftig å komme med.

Du viste til Golf stasjonsvogn, ein bil som ikkje sel i det heile.  Som sagt er det i fylgje elbilstatistikk.no registrert fleire nye eGolf til og med oktober enn OFV rapporterer at det er seld nye Golf totalt til og med oktober, noko som tyder på at alle andre variantar av Golf er heilt ute.  Vi hadde Golf stasjonsvogn før, men skifta til Tesla Model S.  Ein bil med betre plass.  Elbilporitikken gjorde det mogeleg, so du skal ikkje sjå vekk frå at alle som før kjøpte golf stasjonsvong har skifta til Tesla Model S eller ein annan elbil.  Det hadde ikkje vore mogeleg for dei fleste utan dagens elbilpolitikk.

1 hour ago, uname -l said:

Da spør jeg konkret. Mener du at for hver elbil som selges i Norge i dag at vi kan ta til inntekt CO2-messig 5 elbiler som blir solgt i utlandet?

Nei, eg seier at DNV har rekna ut at det er konsekvensen av norsk elbilpolitikk, ikkje at vi skal ta det inn i nokon CO2-rekneskap.  Det siste er din idé. 

1 hour ago, uname -l said:

Kan du fortelle litt mer om ønskepolitikken din? Vi vet fra før at du vil gjøre luksus billigere og biler til folk flest dyrere. Hva er det neste? Koppskatt?

Nei, eg har ikkje sagt at luksusbilar skal verte billigare enn dei er i dag.  Avgiftsfritak er nok, ikkje subsidiar i tillegg.  Eg har argumentert mot heile tida.

1 hour ago, uname -l said:

Ellers ser jeg at du igjen skriver lange stiler om Tesla og Musk til tross for at innlegget du svarte på enda en gang ikke nevnte dem med et ord. Du må være en fest i lunsjen.

Tenkte meg du kom til å trigge på den, det var ein snubletråd.  Eg merkar meg at du konsekvent heng deg opp i alt som har med Tesla og Elon Musk å gjere, men du kommenterer konsekvent ikkje det grove misbruket av den tyske ordninga som Kia har stått for eller at Noreg har stått for over halve elbil-marknaden til VW i ei årrekkje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
13 hours ago, uname -l said:

Så den ustanselige oppsnakkingen av Elon Musk og din egen bil er en "snubletråd" for å få folk til å si at du er veldig opptatt av Tesla og Elon Musk?

Eg kom med eitt sitat frå Elon Musk.  Elles har eg ikkje nemnt han utanom som svar på dine fullstendig absurde påstandar om denne demonen som hele livet ditt tilsynelatande krinsar rundt.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (11 timer siden):

Eg kom med eitt sitat frå Elon Musk.  Elles har eg ikkje nemnt han utanom som svar på dine fullstendig absurde påstandar om denne demonen som hele livet ditt tilsynelatande krinsar rundt.

Det er historieforfalskning. 2/3 av innleggene mine i denne tråden har ikke nevnt Tesla med ett ord. Du var rett på i første svar til meg og har siden ikke klart å snakke om annet. Hele ditt fattige perspektiv på verden ser ut til å ha sin opprinnelse i at du er fan av det bilmerket du har i garasjen. Så kom ikke her med demoner.

Debatten går på om Tysklands incentiv-regime har noe for seg her i Norge. En avart av det er en momsgrense som flere store politiske partier nå er tilhenger av. Du snakker om misunnelse, men Dagens Nærlingsliv mener det samme og de kan vel neppe sies å målbære venstresidens standpunkter alt for ofte. De ser galskapen i et system Norge er alene om. I likhet med de fleste utenfor den bittelille og svært så høylytte sfæren du representerer.

Man snakker altså om å ta moms for beløp som overstiger 600 000. Man er godt over i luksusklassen om man ser på hva slags bensinbiler man får for den summen før moms og avgifter legges på. Denne griningen kan vanskelig karakteriseres som noe annet enn ren grådighet fra folk som er litt for godt vant med å bli begunstiget av andres skattepenger.

Endret av uname -l
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...