Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

3 minutes ago, christiine said:

Pakke fra coolshop hentet! Bestilte 13.oktober og kom i dag, rask levering. Takk for tips fra gruppen her, nå ser jeg fram til å ta den i bruk og melder meg ut av gruppa. Happy gaming!

image.jpg

Heldig!

Min har stått som estimert levering idag men ikke kommet ennå :(

rfm skrev (8 minutter siden):

Noen andre som fikk kjøpt digital hos netonnet nå på morgonen?

Selger de flere i dag? Kan jeg ringe inn bestillingen? Når aldri å kjøpe på nett

nocure skrev (5 minutter siden):

Selger de flere i dag? Kan jeg ringe inn bestillingen? Når aldri å kjøpe på nett

Du spør som om vi er synske. 

• Like 2

christiine skrev (14 timer siden):

Pakke fra coolshop hentet! Bestilte 13.oktober og kom i dag, rask levering. Takk for tips fra gruppen her, nå ser jeg fram til å ta den i bruk og melder meg ut av gruppa. Happy gaming!

image.jpg

Heldig! Min står bom fast hos Postnord sidne den 18. Den skulle leveres i går men den kom aldri. Snakket med de nå.. den blir heller ikke levert idag. Må mest sannsynlig vente til imorgen. 

42 minutes ago, zack20 said:

Heldig! Min står bom fast hos Postnord sidne den 18. Den skulle leveres i går men den kom aldri. Snakket med de nå.. den blir heller ikke levert idag. Må mest sannsynlig vente til imorgen. 

Min også, fikk svar at denne måtte behandles manuelt, derfor forventes den å bli sendt ut imorgen

rfm skrev (1 time siden):

Noen andre som fikk kjøpt digital hos netonnet nå på morgonen?

Hvorfor var det ingen som postet det på tilgjengelig tråden?

12 minutes ago, Azeus2 said:

Hvorfor var det ingen som postet det på tilgjengelig tråden?

Slik at de kunne bestille i fred 😁

• Heart 1

PS5 bestilt 22.09 fra cdon har akkurat ankommet terminalen i oslo og forventa i post kontoret imorgen! Fikk mail om at den var klar til sending på søndag så tokk 3 dager før den kom til Oslo til alle de som venter  👍

• Like 2

16 minutes ago, eli_fors222 said:

PS5 bestilt 22.09 fra cdon har akkurat ankommet terminalen i oslo og forventa i post kontoret imorgen! Fikk mail om at den var klar til sending på søndag så tokk 3 dager før den kom til Oslo til alle de som venter  👍

Nydelig.. da lukter det PS5 før helgen da for oss på vestlandet 👏🏻

• Like 1

eli_fors222 skrev (21 minutter siden):

Jeg bestilte samme dag som deg, men min er fortsatt bare forhåndsmeldt 😕

6 minutes ago, jorgenfar said:

Jeg bestilte samme dag som deg, men min er fortsatt bare forhåndsmeldt 😕

Jeg fikk e-posten Klar til å bli sendt på mandag, men Posten sier fortsatt at forhåndsmeldt og status i CDON har vært slik siden mandag :(

image.png.d6b9b229275cf5b4760341af830bc183.png

Fikk melding fra posten klokken 14 i dag... hvor de kunne meddele at PS5 var kommet til Oslo. Den er videresent til Bergen klokken 19 så da har jeg den på ettermiddagen i morgen 🙏🏻

LordShaft V skrev (12 timer siden):

Fikk melding fra posten klokken 14 i dag... hvor de kunne meddele at PS5 var kommet til Oslo. Den er videresent til Bergen klokken 19 så da har jeg den på ettermiddagen i morgen 🙏🏻

Var vel på tide nå. Ventet lenge på å få tak i?

Bestilte fra komplett 18/9-20. Forventet levering 31.desember. Rart de får maskinene senere enn mindre firmaer egentlig. Er det noen som har bestilt fra komplett rundt den datoen og fått den?

Suic skrev (14 minutter siden):

Bestilte fra komplett 18/9-20. Forventet levering 31.desember. Rart de får maskinene senere enn mindre firmaer egentlig. Er det noen som har bestilt fra komplett rundt den datoen og fått den?

Bestilte samme dag. Ikke fått enda

• Innsiktsfullt 1

Bestilte bundle fra Coolshop den 13., men PostNord har prestert med å returnere varen ved en feil, som kan resultere i at jeg får refusjon, dersom de ikke klarer å stoppe returen... Konsollen var til og med i byen min, men nå ser den ut til å bli sendt tilbake til Danmark🥵

Edited by drfox

drfox skrev (1 time siden):

Bestilte bundle fra Coolshop den 13., men PostNord har prestert med å returnere varen ved en feil, som kan resultere i at jeg får refusjon, dersom de ikke klarer å stoppe returen... Konsollen var til og med i byen min, men nå ser den ut til å bli sendt tilbake til Danmark🥵

Faen. Kanskje det er det som har skjedd med min.. Den har ligget hos de siden mandag.. Snakket med kundeservice nå.. Og de sier at de sliter med å lokalisere pakken.