Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

zack20 skrev (7 timer siden):

Noen som har erfaring med coolshop og hvor lagre deres er? 

lurer på om jeg det er noe håp å få konsollen før helgen. Den ble sendt i går. men ingen oppdatering i post Nord appen

Jeg bestilte også derfra igår, men PostNord har ikke fått selve leveransen enda. Tipper den kommer ila. neste uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, Evil-Duck said:

Kanskje komplett heller skulle ordnet opp fuckupen som var forhåndsbestilling kaoset sitt før de begynner å gi bort Playstation konsoller på twitch streamen sin? 🤷‍♂️ En konsoll til og fra spiller jo ikke så stor rolle i realiteten, men er litt mer signalet som sendes ut. 

Jeg har fått, så nei :p

Du får ringe eller chatte med dem det doneres penger til, for å se om det hjelper ;)

Mental Helse Ungdom 🥰

https://mentalhelseungdom.no/

VIPPS til 695546

Endret av Nizzen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (9 minutter siden):

Jeg har fått, så nei :p

Du får ringe eller chatte med dem det doneres penger til, for å se om det hjelper ;)

Mental Helse Ungdom 🥰

https://mentalhelseungdom.no/

Jeg var nok litt for kjapp på avtrekkeren å tenkte det bare hadde sammenheng med at de feiret år. Med hva angår mental helse har jeg gått gjennom nok det siste året til å forstå hvor viktig den saken er, så det har jeg en langt høyere respekt for enn hva jeg tidligere har hatt. Så her ble jeg tatt med buksene nede, dette støtter jeg selvfølgelig :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
LordM8YT skrev (2 timer siden):

Prøver bare å legge opp en grei måte å få fulgt med på siden det meste legges ut mens jeg er på jobb.

Spørre noen andre om å kjøpe som har bedre tid?

Du har vært med i tråden lenge nå, og slippene har avogtil ligget ute i flere timer.

Endret av Mechablast
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frimann_K skrev (På 13.10.2021 den 10.43):

Fikk maskin fra Power i går og sendte mail til cdon om å avbestille. De mener de allerede hadde starta å pakke den, så det kunne ikke...

Så da skal den ut på finn.no til normalpris. Går til den som skriver den styggeste meldinga de kan om scalpers.

Jeg har prøvd lenge å få tak i uten hell og tar den gjerne til normalpris. Scalpers ødelegger så mye for oss andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Huty64 said:

va det ikke sånn at cdon fikk ps5en på lager i slutten av oktober og sendte den ut i november til alle som hadde forhonsbestillt? eller tar æ heilt feil?

Du snakker om slutten av oktober og november som om det allerede har skjedd... Eller snakker du om ifjor? 

CDON hadde forhåndsbestillinger for noen uker siden med estimert utsending 30.okt, og det virker som om mange av disse allerede er sendt ut. 

Lenke til kommentar
Nikhrim skrev (5 minutter siden):

Helt riktig. Det er pris uten salg også, sjekket litt rundt for samme varer til nedsatt pris og der havnet jeg på 7400kr. 

 

Makan til grådighet av Platekompaniet. Helt shinban. Men dette er andre gang de slipper dette på kort tid så virker som det har tatt seg opp med PS5 leveringer til butikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...